  • Data: 2009-01-04 19:40:43
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:04012009.5240FCAC@budzik61.poznan.pl...

    > raczej w druga strone.
    > Ci co maja cyfrówki - jakiego by nie mieli TV - ustawia sobie w dekoderze.
    > Zalozyc ze reszta (ci co odbieraja analogowo) maja zwykłe TV 4:3 -
    > przeciez
    > wiemy ze z takich anten i tak nie da sie ogladac na wszelkich LCD bo obraz
    > jest tragiczny.

    No ale właśnie chyba odbiorniki satelitarne wykorzystywane przy nadajnikach
    naziemnych są 100 lat za murzynami i nie można w nich wymusić działania, jak
    najprostszym badziewiu za parę złotych. Tak się kiedyś na tej grupie jakis
    ichni "technik" tłumaczył. Albo odpowiednie skonfigurowanie takich tunerów
    jest dla tychże "techników" po prostu za trudne :)

    > W tej chwili chyba polsat2 nadaje jakos dziwnie bo tez mam rozciagniete i
    > dopiero reczne ustawienie 16:9 pomaga w uzyskaniu normalnych rozmiarów
    > postaci. Na szczescie p2 prawie nic ciekawego nie nadaje...

    Bo właśnie Polsat 2 nadaje tak, jak powinno się nadawać, czyli
    anamorficznie. Mój badziewny 21-calowy Watson sprzed jakiś 8 lat jest w
    stanie to automatycznie wykryć i włączyć tryb 16:9.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy