    Date: Tue, 12 Jun 2012 18:07:35 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    <jr2rr9$a1t$1@inews.gazeta.pl> <4fd4fe87$1@news.home.net.pl>
    <jr3614$5fk$1@inews.gazeta.pl> <4fd58a3e$1@news.home.net.pl>
    <jr49bo$pn8$1@inews.gazeta.pl> <jr4d4c$23vo$1@news2.ipartners.pl>
    <4fd66276$0$1317$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr6tkn$93m$1@news2.ipartners.pl> <jr7878$kb6$1@inews.gazeta.pl>
    <jr791l$2vf$1@news.task.gda.pl>
    <4fd733c1$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr7idm$qlu$1@news.task.gda.pl>
    <4fd758e2$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr7mf1$5sa$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 12.06.2012 17:15, Marcin N pisze:
    > Mój pomysł nie jest "złą regułą". Jest oficjalnie dopuszczony i ma same
    > zalety, które wymieniłem wcześniej.

    W Kanadzie tak robią, nie wiem czy to jest dozwolone w Polsce. Mam taki
    rodzaj świateł w samochodzie. Próbowałem czy to spełnia zadanie
    dziennych. Ludzie z naprzeciwka mrugają, czyli oślepia, więc wyłączyłem.

    Tak czy siak, skoro słabo widać na mijania to sie włącza silniejsze. Jak
    wszyscy zaczną używac tych silniejszych to co wtedy? To jest właśnie zła
    metoda rodem z Lema i załatwianiem złego robota większym robotem, który
    też okazywał sie zły. I tak w kółko. Trzeba zlikwidować przyczynę, a nie
    na niby leczyć skutki.

    --
    Tom01