  • 1. Data: 2012-06-10 16:24:26
    Temat: tepe chuje na "drogowych"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Co to za idiotyczna maniera niektórych "motorzystów", żeby jeździć z
    włączonymi światłami "drogowymi"?

    Jedzie taka sklonowana owca i totalnie oślepia - nie wiadomo gdzie
    jedzie, jak szybko jedzie, czy coś innego nie jedzie, tylko że jakaś
    tępa menda jedzie...

    Co to za moda kretyńska?!

  • 2. Data: 2012-06-10 16:38:04
    Temat: Re: tepe chuje na "drogowych"
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Andrzej Lawa" napisal...

    > Ave!
    > Co to za idiotyczna maniera niektórych "motorzystów", żeby jeździć z
    > włączonymi światłami "drogowymi"?
    > Co to za moda kretyńska?!

    Taa... a mozna do motocykla lac olej samochodowy? A nie, to przed chwila
    bylo, to moze... lepsze skora czy texy?

    marvin
    tdm900

  • 3. Data: 2012-06-10 16:53:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2012 16:38, marvin pisze:
    > Uzytkownik "Andrzej Lawa" napisal...

    > Taa... a mozna do motocykla lac olej samochodowy? A nie, to przed chwila
    > bylo, to moze... lepsze skora czy texy?

    Do motocykla takich, co jeżdżą na drogowych, to lałbym wodę z solą ;->

  • 4. Data: 2012-06-10 16:53:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-10 16:38, marvin pisze:
    > Uzytkownik "Andrzej Lawa" napisal...

    > Taa... a mozna do motocykla lac olej samochodowy? A nie, to przed chwila
    > bylo, to moze... lepsze skora czy texy?

    :)

    Właśnie: skóra czy texy - co bardziej sexy? Pytanie głównie do pań.

  • 5. Data: 2012-06-10 17:08:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-10 16:53, Marcin N pisze:

    > :)
    >
    > Właśnie: skóra czy texy - co bardziej sexy? Pytanie głównie do pań.
    Wszystko zależy na kim-cytat z kabaretu:
    "Każda bielizna jest sexy dopóki ona jej nie założy"

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2012-06-10 20:02:00
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Wytężyłeś umysł - ale efekt niestety mizerny :|

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2012-06-10 21:16:57
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: "subcom" <m...@g...pl>

    a ja jadąc wczoraj samochodem (w dzień) zobaczyłem błyskawicznie zbliżającą
    się supernową - moto na długich - i od razu pomyślałem: trzeba uważać. Może by
    tak powyżej 100km/h włączać długie, żeby Ci z naprzeciwka wiedzieli - mam na
    myśli drogę na której jest max 90 - bo na takiej to było.

    pozdr.

    subcom

  • 8. Data: 2012-06-10 22:06:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.06.2012 21:16, subcom pisze:
> [...]
    > tak powyżej 100km/h włączać długie, żeby Ci z naprzeciwka wiedzieli - mam na
    > myśli drogę na której jest max 90 - bo na takiej to było.

    Ty tak poważnie, czy rozum ci odjęło?

  • 9. Data: 2012-06-10 22:07:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > tak powyżej 100km/h włączać długie, żeby Ci z naprzeciwka wiedzieli - mam na
    > myśli drogę na której jest max 90 - bo na takiej to było.

    Ty tak poważnie? Rozum ci odjęło?

  • 10. Data: 2012-06-11 00:10:44
    Od: "subcom" <m...@g...pl>

    > Ty tak poważnie? Rozum ci odjęło?

    .. chyba nie zaznaczyłem wyraźnie że chodziło mi o taką sytuację w ciągu
    dnia, gdy to nikogo nie oślepia, a może być jakąś wskazówką co do prędkości
    moto ...