    Date: Tue, 14 Mar 2023 10:58:49 +0100
    Subject: Re: to już kuriozum
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: rthrtrr <r...@g...com>

    W dniu 14.03.2023 o 10:46, Cavallino pisze:

    > A skąd wiedza że tak będzie?
    > Mokka jest na innej płycie....

    wszystko ta sama płyta, wszystko obecnie ze Stellantis
    te same silniki benzynowe dawnej PSA
    wyposażenie ? owszem można zmieniać ale mi nie o to chodzi

    kupiłem mokkę rok temu i sprzedałem po 6 miesiącach

    dzisiaj jest premiera jeep avengera w benzynie i widzę że to to samo z
    tymi samymi wadami

    w necie są już przebitki fiata 600 (lub 500X) 2024 i to również to samo
    tylko ze stylistyką serii fiata

    żal, francuzy są stylistycznie piękne, ale taki koncern powinien jednak
    produkować różnorodne samochody