  • Data: 2020-02-11 18:05:02
    Temat: Re: toyota jaki silnik
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem jak u Toyoty ale wolnossące silniki benzynowe Hyundai/Kia pojemność 1.6 GDI
    moc 135 KM (te z wtryskiem bezpośrednim) sa bardzo dobre ponieważ: kilkanaście (nie
    kilka, ale kilkanascie) tych aut u nas ma przebiegi 150 - 250 tys km i zaden nie miał
    nigdy zadnej awarii i chyba nikt nigdy nie dolewał oleju (a mają interwały wymian co
    30 tys km) Ogólnie robione sa trasy, ale niekiedy auta są bezlitosnie butowane -
    chociaz nie wiem czy ma to az taki wpływ na niezawodnosc. Toyota ma podobny
    benzynowy silnik wiec chyba nalezałoby wybrac ten 1.6 132 KM - o ile jeszcze go
    produkuja.