    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: transalp warszawa prośba o pomoc i pytanko
    Date: Thu, 12 Feb 2009 14:49:27 +0100

    On Thu, 12 Feb 2009 14:45:13 +0100, greg <g...@f...com> wrote:

    > Na okoliczność zbliżającej się wiosny postanowiłem pogrzebać przy
    > motorku trochę. Więc rozbebeszyłem, ustawiłem zawory, wymieniłem
    > termostat, zatrzymało mnie przy świecach: żaden z moich kluczy nie
    > pasuje, strasznie wąskie jest miejsce wokół świecy i nie mogę założyć
    > klucza na świecę a oryginalnego nie mam. Czy ktoś z warszawiaków moglby
    > mi pożyczyć na jeden dzień/noc? Oddam razem z piwem. Kontakt proszę na
    > gkaszcz malpa gmail com.

    Jak ustawiałeś zawory to powinieneś dać radę wymienić świece przy zdjętych
    pokrywach zaworowych, ja tak zrobiłem bo mój klucz rurkowy 18 nie sięga
    normalnie do tych schowanych głęboko. :-)

    (A tak w ogóle to klucz do świec jest na Wemoto, za jedyne 10 funciaków
    plus
    przesyłka http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=25358qqq582817
    2 :-))))

    > Greg