    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: transalp warszawa prośba o pomoc i pytanko
    Date: Thu, 12 Feb 2009 14:54:56 +0100

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message
    news:op.uo8rcpc9bkkx24@attitude-adjuster.chello.pl..
    .

    > Jak ustawiałeś zawory to powinieneś dać radę wymienić świece przy zdjętych
    > pokrywach zaworowych, ja tak zrobiłem bo mój klucz rurkowy 18 nie sięga
    > normalnie do tych schowanych głęboko. :-)

    Ale ja tylko zdjąłem te pokrywki od góry nad samymi zaworami, świece się
    wtedy nie odsłaniają. Robiłem tak jak pisze Haynes.
    Te świece głęboko to jeden problem ale mi nawet klucz nie wchodzi na te
    świece co są niby na wierzchu, bo jest za gruby.

    Oczywiście, że docelowo sobie kupię stosowny klucz, ale teraz potrzebuje na
    już bo airbox zdjęty i mi się syfi do gaźników, chcę to szybko zrobić i
    poskładać z powrotem. Dlatego pomyślałem o pożyczce.

    pozdro