  • 11. Data: 2021-08-03 12:30:14
    Temat: Re: transfer usb
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Aug 2021 04:18:56 +0200, w <6108a79b$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
    "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał(-a):

    > r...@k...pl w news:5cqggg9o9n80hmtq28636g0vfo7f78cqlr@4ax.com
    >
    > problem jest taki: dlaczego transfer w pierwszym przypadku jest 4-5-6 razy
    > wolniejszy? Co w pierwszym przypadku moze go spowalniac?
    > (warunki: systemowe/sprzetowe/softowe (TC, ustawienie) dla obu transferow sa
    > identyczne)

    A dysk w lapku jest HDD czy SSD?

    No i spróbuj dla porównania przy pomocy Eksploratora.

    Podczas transferu włącz sobie Menedżera zadań i zakładkę Wydajność -- tam masz
    wykres obciążenia dysków.

    Jaki Win?

  • 12. Data: 2021-08-03 12:30:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Aug 2021 01:08:31 +0200, w <61087af6$0$553$65785112@news.neostrada.pl>,
    "1634Racine" <m...@...cbqebml> napisał(-a):

    > Eneuel Leszek Ciszewski w news:se9q1v$1en7$3@gioia.aioe.org
    >
    > o czym?

    O dysku, ale to akurat na początek mało ważne.

  • 13. Data: 2021-08-03 12:40:20
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sie 2021 o 01:08, 1634Racine pisze:

    > o czym?

    O transferze?
    O dysku to raczej powie niewiele.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 14. Data: 2021-08-03 13:08:39
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:qi6iggltdv2eiimtaac5b2er9sv85g6p9t@4ax.com
    > Tue, 3 Aug 2021 04:18:56 +0200, w
    > <6108a79b$0$516$65785112@news.neostrada.pl>, "1634Racine"
    > A dysk w lapku jest HDD czy SSD?

    hdd

    > No i spróbuj dla porównania przy pomocy Eksploratora.
    > Podczas transferu włącz sobie Menedżera zadań i zakładkę Wydajność --
    > tam masz wykres obciążenia dysków.
    > Jaki Win?

    jakie znaczenie ma wersja win, wydajnosc, etc., skoro pytanie jest prostsze:
    *CO* fizycznie, gratowo, jest na drodze transferu gdy jest to transfer:
    dysk. zewn pod usb --> hdd laptopa,a czego nie ma, gdy jest transfer: dysk.
    zewn --> dysk zewn ( podpiete via usb).
    W pierwszym przyp widze tylko hdd laptopa,ktorego udzialu nie ma (?) w
    drugim przyp.
    Inna rzecza jest: dlaczego ten pierwszy transfer w ogole jest az tak niski.
    Chwilowo pomijam problem.
    Mnie chodzi w tej chwili tylko o to, dlaczego ten drugi transfer jest 4-5-6
    razy szybszy. Czego w tym przypadku nie ma jako waskie gardlo,a jest w
    pierwszym transferze.

  • 15. Data: 2021-08-03 13:12:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Aug 2021 13:08:39 +0200, w <610923d2$0$560$65785112@news.neostrada.pl>,

> [...]
    > razy szybszy. Czego w tym przypadku nie ma jako waskie gardlo,a jest w

    Bo masz HDD w laptopie, który najgorzej sprawuje się przy małych plikach.
    https://www.techadvisor.com/feature/storage/ssd-vs-h
    dd-3693399/

  • 16. Data: 2021-08-03 13:44:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy Ty w ogóle czytasz, co do Ciebie piszą???

  • 17. Data: 2021-08-03 16:50:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> h...@4...com

    : Bo masz HDD w laptopie, który najgorzej sprawuje się przy małych plikach.
    : https://www.techadvisor.com/feature/storage/ssd-vs-h
    dd-3693399/

    SSD też najgorzej sprawuje się przy małych plikach. RAM -- także...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 18. Data: 2021-08-03 19:53:47
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    r...@k...pl w news:h09igg9ijrb9eosp0uc4on2drvqjvmvfe5@4ax.com
    [......]
    > Bo masz HDD w laptopie, który najgorzej sprawuje się przy małych plikach.
    > https://www.techadvisor.com/feature/storage/ssd-vs-h
    dd-3693399/

    root post byl inspirowany transferem plikow > 700 MB, > 1 giga, to takie
    pliki pozwalaja "w twarz" obserwowac transfer.

  • 19. Data: 2021-08-03 23:34:15
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sie 2021 o 13:08, 1634Racine pisze:

    > Mnie chodzi w tej chwili tylko o to, dlaczego ten drugi transfer jest
    > 4-5-6 razy szybszy.

    Póki nie zmierzysz -- niewiele osiągniesz, dlatego proponowałem HDTune.

    > Czego w tym przypadku nie ma jako waskie gardlo,a
    > jest w pierwszym transferze.

    Dysk w komputerze może być kompresowany a pendrajwy itp. -- nie...
    (kopiowanie na dysk może wymuszać kompresowanie pochłaniające
    czas, gdy CPU jest zbyt słaby...)

    To tylko przypuszczenia -- snute jak marzenia o bogactwie... ;)

    Może być wiele powodów...

    Dysk może być jakoś uszkodzony -- do sprawdzenia można użyć
    [niewiedeńskiej] Victorii lub HDDScan... Połączenie dysku
    (gniazdo, przewód -- w laptopie odpada... oprogramowanie...)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 20. Data: 2021-08-04 00:13:30

    Tue, 3 Aug 2021 19:53:47 +0200, w <610982af$0$541$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

    > root post byl inspirowany transferem plikow > 700 MB, > 1 giga, to takie
    > pliki pozwalaja "w twarz" obserwowac transfer.

    Zrobiłeś test prędkości dysku?
    Kopiowałeś eksploratorem?
    Zajrzałeś do zakładki wydajność?
    Możesz mieć nawet dysk bardzo mocno pofragmentowany.

    Bez informacji zwrotnej szkoda pisać.