  • Data: 2011-11-02 09:55:12
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-01 21:37, Songoku pisze:

    > Czy ktoś ma ochotę wykorzystać jeden z ostatnich ciepłych dni tej
    > jesieni?

    Siema,
    korzystaj, korzystaj, bo ja jeśli tylko mogę, to latam tak co łykend,
    sobota 1 kierunek, potem niedziela w drugą stronę...
    Raz 3, raz 4 paczki, ale mój Trampuś preferuje inne prędkości, za to z
    lubością omijam expresówki przemieszczając się leśnymi "skrótami" czy
    wąskimi, wiejskimi "asfaltami"... Polecam!!

    Pozwalam sobie wrzucić kilka fotorelacji z różnych wypadów, może komuś
    się spodoba... ;)

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Kr
    ystynaStryjKrzywda23102011

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Sy
    beriaSzrensk221011

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Pr
    zezNieboDoPiekA15102011

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Wz
    dUzBuguDoBiaOrusi09102011

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Od
    SobotyDoPiatku08102011

    Celem samym w sobie jest droga a także obiadek gdzieś po drodze czy
    znalezienie śmiesznych nazw miejscowości... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97