  • 1. Data: 2011-11-01 20:37:01
    Temat: traska sobota okolice Wawy
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    Bry,

    Czy ktoś ma ochotę wykorzystać jeden z ostatnich ciepłych dni tej
    jesieni? Chciałbym zrobić jakieś 200km i szukam towarzystwa, jestem
    otwarty na propozycje traski. Oczywiście jeśli pogoda dopisze :)
    Jacyś chętni? Propozycję?

    --
    _______
    Songoku

  • 2. Data: 2011-11-02 00:26:38
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-01, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

> [...]
    > jesieni? Chciałbym zrobić jakieś 200km i szukam towarzystwa, jestem
    > otwarty na propozycje traski. Oczywiście jeśli pogoda dopisze :)

    Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
    jeszcze chwila jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-02 06:06:34
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
    > jeszcze chwila jest.

    Po ancfalcie, ale zgodnie z przepisami ;)

    --
    _______
    Songoku

  • 4. Data: 2011-11-02 09:55:12
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-01 21:37, Songoku pisze:

    > Czy ktoś ma ochotę wykorzystać jeden z ostatnich ciepłych dni tej
    > jesieni?

    Siema,
    korzystaj, korzystaj, bo ja jeśli tylko mogę, to latam tak co łykend,
    sobota 1 kierunek, potem niedziela w drugą stronę...
    Raz 3, raz 4 paczki, ale mój Trampuś preferuje inne prędkości, za to z
    lubością omijam expresówki przemieszczając się leśnymi "skrótami" czy
    wąskimi, wiejskimi "asfaltami"... Polecam!!

    Pozwalam sobie wrzucić kilka fotorelacji z różnych wypadów, może komuś
    się spodoba... ;)

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Kr
    ystynaStryjKrzywda23102011

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Sy
    beriaSzrensk221011

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Pr
    zezNieboDoPiekA15102011

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Wz
    dUzBuguDoBiaOrusi09102011

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Od
    SobotyDoPiatku08102011

    Celem samym w sobie jest droga a także obiadek gdzieś po drodze czy
    znalezienie śmiesznych nazw miejscowości... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 5. Data: 2011-11-02 19:34:07
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Ja baldzo chetnie, jakas szybsza traske. Cos sie pomysli bo do soboty
    > jeszcze chwila jest.

    no i co nik więcyj?

    Sami teoretycy czy co..?

    :P

    --
    _______
    Songoku

  • 6. Data: 2011-11-02 19:43:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-02, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > no i co nik więcyj?
    >
    > Sami teoretycy czy co..?

    Tu sa precle, tu sie pisze a nie jezdzi ;-) Trza jednego zagonic co by
    to zolte truchlo wyciagnal i przejechal sie po ulicy jak czlowiek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-11-02 19:52:28
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-02 20:43, AZ pisze:

    > Tu sa precle, tu sie pisze a nie jezdzi ;-) Trza jednego zagonic co by
    > to zolte truchlo wyciagnal i przejechal sie po ulicy jak czlowiek.

    Jestem za bo mu pajęczynami zarośnie ;)

    --
    _______
    Songoku

  • 8. Data: 2011-11-02 23:12:08
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    Niektorzy jezdza caly czas, wiekszosc nawet na dluzszych traskach :)
    Ale poslizgajata sie i kolo komina moze se przypomnicie jak sie na moto
    jezdzi a nie tylko na pl.re.... hehehe

    pozdro,
    doomin13
    smc660
    vtr1000

  • 9. Data: 2011-11-04 11:21:05
    Od: "marcinu" <m...@w...pl>

> [...]
    > Chciałbym zrobić jakieś 200km i szukam towarzystwa, jestem otwarty na
    > propozycje traski. Oczywiście jeśli pogoda dopisze :)

    Hi
    O której i skąd zamierzasz wyruszyć i czy masz już pomysł na traskę?

    Pozdrawiam

    Marcin
    honda cbf600n

  • 10. Data: 2011-11-04 13:26:09
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 02-11-2011 o 20:34:07 Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>
    napisał(a):

    > no i co nik więcyj?
    >
    > Sami teoretycy czy co..?

    Teoretycy to się z szumem skrzykują na "traskę" 200 km w słoneczną sobotę.

    --
    Nikanor [TE630,SH300, DR350]