  • Data: 2009-01-11 12:18:52
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Ozz <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    McGregor pisze:
    > Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nudy. Może i ja tak lekko OT.
    > Ciekawi mnie czy Owsiak żyje z tej orkiestry? Tak wogóle z czego i na
    > jakim poziomie sobie żyje? Jak dla mnie cała ta orkiestra to lekkie OT.
    > To odwrócenie uwagi od innych istotnych spraw. Pewnie nie każdy zdaje
    > sobie z tego sprawę, ale te 20 czy nawet 50 milionów złotych zbieranych
    > przez orkiestrę, to w porównaniu z finansami państwa jest jak ziarnko
    [ciach]

    Stosujac TWOJA ARETORYKE (nowe slowo :)), nalezaloby odpowiedziec:
    "spierdalaj dziecko na onet".

    Widzialem go kiedys za granica na lotnisku w turystycznej miejscowosci,
    ale na mysl mi nie przyszlo snuc teorii o pochodzeniu pieniedzy, za
    ktore oplacil wczasy. Sa ciekawsze zajecia, niz osmieszanie sie w ten
    sposob.

    > I tu znowu pytanie: z czego żyje Owsiak? Takie lekkie OT na wieczór:-)

    Zle postawione pytanie. Po co zyje Owsiak? Zeby pokazac zramolalym
    zgredom przepelnionym nienawiscia z ego na poziomie nieosiagalnym dla
    normalnego czlowieka, ze mozna cos wiecej niz tylko narzekac i siedziec
    bezczynnie.

    Medrkujesz i pyskowki urzadzasz na grupie jak smarkacz w piaskownicy.
    Moze wszyscy tu obecni zaczna debatowac, czy to kryzys wieku sredniego,
    andropauza, nerwica, czy cos innego? Tylko po co. Skocz do psychologa na
    kilka rozmow, Tobie pomoze, a i na grupie bedzie mniej "mordobicia".

    Ps. Juz widze odpowiedz w stylu "wujka Staszka mistrza cietej riposty"

    --
    Ozz
    GSX600F