  • 31. Data: 2009-01-11 13:15:11
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gkb10n$bji$1@mx1.internetia.pl...

    EOT. Żegnam Owsiakowców:-)

    --
    McGregor

  • 32. Data: 2009-01-11 14:13:18
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 11 Jan 2009 13:23:32 +0100, McGregor <grzechryba <"wp.pl>"> wrote:

    [...]
    > Nastepny, który nic sensownego nie napisał, ślepo wierząc w szczytny cel
    > i swego Guru Owsiaka. Identycznie jest z Rydzykiem i jego armią moherów.
    > Nie widzisz podobieństwa kolego Wujku Staszku?

    Mi tam zwisa Owsiak, natomiast irytuje mnie ciągłe pisanie offtopicznych
    bluzgów na grupę. Więc idź sobie możne na alt.pl.bluzgi.nielubie.owsiaka
    i tam dawaj upust swoim emocjom.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 33. Data: 2009-01-11 15:11:12
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> wrote

    > EOT. Żegnam Owsiakowców:-)

    Pozegnaj moze te grupe, wszystkim bedzie latwiej i milej.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 34. Data: 2009-01-11 15:28:59
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości
    > Pozegnaj moze te grupe, wszystkim bedzie latwiej i milej.

    A mi się wydawało, że wszyscy czekają aż Ty sie pożegnasz. Nie wszyscy na tej
    grupie to pedały, niedojebcy-owsiakowcy.

    --
    McGregor

  • 35. Data: 2009-01-11 15:38:20
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-11 16:28, Użytkownik McGregor napisał:

    > A mi się wydawało, że wszyscy czekają aż Ty sie pożegnasz. Nie wszyscy
    > na tej grupie to pedały, niedojebcy-owsiakowcy.

    Ale zauważ że też nie wszyscy to bluzgacze i w dupie mający wszystko
    tak jak ty i tobie podobni nastolatkowie.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2009-01-11 15:41:29
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale zauważ że też nie wszyscy to bluzgacze i w dupie mający wszystko
    > tak jak ty i tobie podobni nastolatkowie.
    > Pozdrawiam

    Dzieki za komplement:-)

    --
    McGregor

  • 37. Data: 2009-01-11 16:57:36
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
    8<...>8
    Maxiu, klasycznie karmisz Trolla!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 38. Data: 2009-01-11 17:04:56
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    Sir Piernik pisze:
    > Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
    > 8<...>8
    > Maxiu, klasycznie karmisz Trolla!

    Wiem, sorry, już nie będę.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 39. Data: 2009-01-11 17:19:21
    Od: falco <m...@w...pl>

    Niedawno wróciłem, aura dopisała, frekwencja też, choć mniejsza niż w
    latach ubiegłych... ;)

    Nie wiem czy był ktoś z Precla, ale w sumie widziałem ze 30 maszyn...

    W tym skuterki, kilka Rusków z koszami, klasyczny (biały) Janek i wiele
    innych ciężkich i lżejszych sprzętów, których i tak bym nie spamiętał... ;)

    Co do puszek, to oczywiście Garby, Kwadraty, Warczyburgi, Fordziarze,
    Malczaki, Trabiszony, Fiacisze, Zastavka, czarna Wołga ;) i...
    niezawodna Królowa Szos. W sumie ok. 40 aut z duszą ;)

    Paradowaliśmy ok. 1.5 godz. z obstawą Policmajstrów, potem kwesta na
    warszawskiej Starówce (płatne wożenie autkami i motocyklami - zwłaszcza
    Ruski z koszami miały wzięcie!) ;)

    Najwytrwalsi jeszcze zostali by zobaczyć "światełko"...

    Fotki i filmik w mojej galerii -
    http://picasaweb.google.pl/MaciejFalkowskifalco/XVII
    WOP11012009# , jeśli
    kogoś interesuje, to zapr! jeśli, nie, to trudno. ;)

    P.S. "dyskusję" uważam za zbędną a poświęcony czas na bezowocne stukanie
    w kompa polecam zamienić na stukanie w... http://www.pajacyk.pl/ ;)

    dozo! na szlaku! ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 175 '58

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________
    www.mfalco.empestudio.com

  • 40. Data: 2009-01-11 18:48:25
    Od: piomay <p...@r...pl>

    McGregor pisze:

    > Ta laska oznacza, że świetnie ją wykonujesz? Czy też robisz za laskę? :-)

    Cycki mi opadły...
    W której klasie jesteś? W trzeciej podstawówki? Nie... nie możliwe. Mój
    2 i pół letni syn przewyższa cię mądrością i doświadczeniem o jakies 256
    lat.

    --
    piomay
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/86022.html