  • 91. Data: 2009-01-12 20:00:01
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl> napisał w wiadomości

    [szkoda klawiatury]

    jest tu jeden istotny problem, nie zrobiłeś niczego ciekawego w swoim życiu,
    ale to nie jest problem Owsiaka, ani tej grupy

    p.s. Owsiak zarobil duzo na innej dzialalnosci, bo oprocz checi ma jaja

    .

  • 92. Data: 2009-01-12 20:08:37
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Arni pisze:

    > do niego jestes podpiety, moze cos zle zrozumiałem

    Podpiąłem się pod niego, ponieważ był to pierwszy głos krytyczny poza
    McGregorem w tym wątku.
    Podpiąłem, ale nie nawiązywałem i nie odnosiłem się gdyż go nie
    przeczytałem.

  • 93. Data: 2009-01-12 20:12:00
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Mozna i z duzym prawdopodobientwem mozna odpowiedziec ze zyje z fundacji
    > bo na inna robote raczej nie ma czasu.

    nie chce brac udzialu w tej dyskusji, wszyscy pieprza bez sensu, bo On ON
    napewno ma wiecej, a ja nie mam (sorry Arni ze odpowiadam tu ale akurat
    cytat pasuje aby wyjasnic), myslicie ze przez 12 miesiecy dzien w dzien ktos
    pracuje i czerpie korzysci z orkiestry?dla calej popieprzonej grupy
    teoretykow, Owsiak ma firme produkujaca witraze, ktore sam zaczal dawno temu
    recznie wykonywac z checi i zdolnosci, ma tez od tego ludzi, wiec czas moze
    dzielic,

    p.s. jak sie czyta takiego Gregora i innych naprawde chce sie wyjezdzac,
    qrwa, ludzie, pieniadze naprawde mozna zarobic, ale nie siedzac i nic nie
    robiac

    pozdr.

  • 94. Data: 2009-01-12 21:11:17
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    maverik pisze:

    > nie chce brac udzialu w tej dyskusji, wszyscy pieprza bez sensu,

    Dziękuje za trafną ocenę moich wypowiedzi. Nie będę prosił o
    merytoryczną dyskusję.

    > bo On ON
    > napewno ma wiecej, a ja nie mam (sorry Arni ze odpowiadam tu ale akurat
    > cytat pasuje aby wyjasnic),

    I za trafną ocenę motywów też dziękuję

> [...]
    > recznie wykonywac z checi i zdolnosci, ma tez od tego ludzi, wiec czas moze

    Nie, nie myślimy. Nie mamy czasu. Większość czasu zajmuje nam pieprzenie
    bez sensu. Jest ciekawsze.
    Ale na szczęście mamy oświeconych którzy myślą i nie pozwolą nam na
    wątpliwości. Bo nie. Za to też dziękujemy.

    A mogę zapytać czy masz jakieś dowody??
    Trochę bardziej przekonywające niż strona internetowa i wycinki prasowe
    sprzed 7 lat?
    Ciekawi mnie też czy jego zakład sponsorował WOSP.
    A zanim znowu zaczniesz się kiszkować, zajrzyj na www.pwn.pl i zobacz co
    znaczy słówko "ciekawi"

    > p.s. jak sie czyta takiego Gregora i innych naprawde chce sie wyjezdzac,
    > qrwa, ludzie, pieniadze naprawde mozna zarobic, ale nie siedzac i nic nie
    > robiac

    Już wyjeżdżasz??
    Ja tam nic nie poradzę na to, że mam alergie na każdą euforyczną,
    zbiorową histerię i że nie potrafię nie siedzieć i coś robić.

  • 95. Data: 2009-01-12 21:14:41
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Alti pisze:

    > Ale bzdury wygadujesz!
    > Wrocławska Onkologia Dziecięca była strasznie zadłużona. Przyszedł
    > komornik ale sprzętu nie mógl wziąć bo sprzęt należy do WOŚP a szpitale
    > tylko z niego korzystają....

    uuuuuu
    Ciekawe. Tak jest w rzeczywistości? To nie jest darowizna dla szpitali
    tylko wypożyczona własność fundacji??

  • 96. Data: 2009-01-12 21:18:18
    Od: falco <m...@w...pl>

    Z mojej strony kończąc temat, powiem tylko, że wspólne kwestowanie
    przyniosło największą jak do tej pory kwotę ok. 5800 złociszy!!!
    Było warto!!! ;)

    Info dostałem od Danona - Głównego Organizatora a szczegóły tegorocznej
    akcji GarBusiarzy i Motocyklistów mają się (ponoć) ukazać dodatkowo w
    tytule "świat motocykli".

    P.S. Dla pełnej jasności, ja w tym roku nie byłem organizatorem a
    jedynie zwykłym uczestnikiem, co nie zmienia faktu, że póki będę mógł
    będę brał udział/współorganizował podobne projekty w przyszłości.

    Jeszcze raz Wielkie Brawa dla wszystkich, którzy dołożyli swoje cegiełki!!!

    dozo!na szlaku!

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... 175 '58

    fKG - serwis reklama PL cała
    ______________________
    www.mfalco.empestudio.com

  • 97. Data: 2009-01-12 22:23:12
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >Ale na szczęście mamy oświeconych którzy myślą i nie pozwolą nam na
    >wątpliwości. Bo nie. Za to też dziękujemy.

    Ale Ty nie rozumiesz, ze to bylo o caloksztalcie spoleczenstwa, nie o Tobie,
    ja to po czesci rozumiem, jeszcze 1000 lat i bedzie ok

> [...]
    >sprzed 7 lat?
    >Ciekawi mnie też czy jego zakład sponsorował WOSP.

    tak, znajomość z J. Owsiakiem, mnie to w zupełności wystarcza

    >Już wyjeżdżasz??
    >Ja tam nic nie poradzę na to, że mam alergie na każdą euforyczną, zbiorową
    >histerię i że nie potrafię nie siedzieć i coś robić.

    Jak niektorzy tu wiedza od okolo 7-8? lat(ja z tych co powstali z preclem,
    albo chwile po) walcze w tym kraju prowadzac dzialalnosc, w Polsce niszowa,
    za granica luksusowa, ale uwierz ze nadal wierze ze mozna.

    i kazdemu kto skrytykowal akcje Jurka mowie osobiste spierdalaj, dla mnie
    EOT

  • 98. Data: 2009-01-12 22:38:02
    Od: "kristos" <c...@t...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i kazdemu kto skrytykowal akcje Jurka mowie osobiste spierdalaj, dla mnie
    > EOT

    mav, moze pogadacie o matce emsi gregora, jest to rownie związane z tematyką
    grupy.

    naprawdę, mamy różne poglądy co do:

    - który kolor jest ładny
    - jaka opcja polityczna
    - w bloku czy w domku
    - hewimetal czy doskopolo
    - dziewczyna czy dwie dziewczyny

    i tysiące jeszcze takich.

    tyle, że nie o motocyklach to jest jakby.

    --
    kristos
    885

  • 99. Data: 2009-01-13 00:38:17
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Akarm" napisał :
    > Rozum postradałeś całkowicie?
    > Nie wiesz jak chama (oraz innych matołów podejmujących próbę dyskusji z
    > czymś takim) wrzucić do kibla? I nie wyciągaj więcej tego gówna!

    Sorry, już zrobiłem co potrzeba.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 100. Data: 2009-01-13 03:44:02
    Temat: Re: (trochę ot) WO?P - Wawa
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Mon, 12 Jan 2009 23:38:02 +0100, "kristos" <c...@t...pl>
    wrote:

    >naprawdę, mamy różne poglądy co do:

    >- dziewczyna czy dwie dziewczyny

    Tutaj nie jestesmy jednomyslni?? Eee... :P

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań