  • 1. Data: 2009-03-14 16:41:10
    Temat: Re: ubezpieczenie AC motocykla
    Od: jarko2 <jarko2@_NOSPAM_yahoo.com>

    e...@g...plnapisal

    > zbliza sie sezon, a wlasciwie chyba przy tych temperaturach juz sie
    > zaczął dlatego chcialbym się Was poradzic gdzie najrozsądniej
    > ubezpieczyc AC moto, chodzi mi o to gdzie najlepsza jest składka do
    > jakosci ubezpieczenia. Z gory dziekuje z podpowiedz, wiem ze temat juz
    > byl w ubieglym roku na grupie ale od tego czasu moglo sie zmienic w
    > ubezpieczeniach.
    > pozdro
    > e.k.
    > Yamaha FZ6 Tarnów

    Jakby ktoś chciał dowiedzieć więcej szczegółów o ac w Allianz,
    to zapraszam na: moto-ac.dzs.pl

    I chyba nie będzie trzeba przedzierać się przez kalkulator składek :-)

    Immobilizer lub autoalarm jest wymagany dla moto o wart powyżej 15 tys zł.
    Suma ubezpieczenia jest wyliczna na podstawie Info-Eksperta.

    Allianz vs PZU vs Warta vs ...
    Ponieważ jestem agentem Allianz, to wiadomo, że będę chwalił swoje.
    Ewentualnie można rzucić okiem informację o nagrodzie "Złoty zderzak"
    w zakładce Przewaga.

    Stronę zrobiłem z myślą o osobach, które sa zdecywane na ac
    i chcą wiedzieć za ile oraz jak to zrobić w Allianz.

    Będę bardzo wdzieczny za opinie (w mailu) o stronie.
    Cały czas coś dodaję, zmieniam - efekt rozmów z osobami zainteresowanymi
    ac.

  • 2. Data: 2009-03-16 08:49:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    jarko2 wrote:

    > Allianz vs PZU vs Warta vs ...
    > Ponieważ jestem agentem Allianz, to wiadomo, że będę chwalił swoje.
    > Ewentualnie można rzucić okiem informację o nagrodzie "Złoty zderzak"
    > w zakładce Przewaga.

    a ja nie jestem agentem Alianz i mam tam (tu?) AC i .. chwale sobie .. no
    przynajmniej na ten moment chwale sobie skladke ubezpieczenia, bo wypłąty
    jeszcze na szczęscie nie musialem testowac.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 3. Data: 2009-03-16 20:06:47
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > a ja nie jestem agentem Alianz i mam tam (tu?) AC i .. chwale sobie .. no
    > przynajmniej na ten moment chwale sobie skladke ubezpieczenia, bo wypłąty
    > jeszcze na szczęscie nie musialem testowac.

    Czyli np. chwalisz motocykl za cenę. Jeszcze nim nie jechałeś, nawet silnika
    nie odpaliłeś ale chwalisz - bo mało kosztował.

    Naprawde wszytkim się wydaje, że najwazniejsza jest cena ubezpieczenia??

  • 4. Data: 2009-03-17 09:24:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Marcin wrote:

    > Czyli np. chwalisz motocykl za cenę. Jeszcze nim nie jechałeś, nawet
    > silnika nie odpaliłeś ale chwalisz - bo mało kosztował.
    >
    > Naprawde wszytkim się wydaje, że najwazniejsza jest cena
    > ubezpieczenia??

    nie nie jest najważniejsza cena, ale z resztą zaznaczylem co chwale.
    Biorąc jednak pod uwage złe doświadczenia z PZU, gdzie stawka jest
    dwukrotnie wyższa oraz inne towarzystwa, gdzie skladka jest często więcej
    niż dwukrotnie wyższa
    smiem stwierdzić, ze Alianz moge pochwalic.

    Moje moto ma wartość ok 25tys zł.
    Skladki płace 2000. W PZU wyliczyli mi 5500 .. obawiam sie, ze za aż tak
    wysoką składke roczną .. wole nie mieć AC i samemy naprawiać ew. szkody ..
    tfu, tfu kradzież bede musiał przełknąć, bo i tak za 5000 zł rocznie raty
    kredytu moge kupić sobie nowy motocykl po 5 latach ... wiec nie wiem czy
    lepiej płacić AC czy ew. wziąć kredyt na nowy motocykl.

    2000 jest jeszcze smiało do przełknięcia.

  • 5. Data: 2009-03-17 09:25:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Marcin wrote:

    > Czyli np. chwalisz motocykl za cenę. Jeszcze nim nie jechałeś, nawet
    > silnika nie odpaliłeś ale chwalisz - bo mało kosztował.

    a tak przy okazji - nowym Vmaxem nie jechalem, ale mi sie podoba i design
    moge pochwalić - prawda?