  • 1. Data: 2009-03-14 14:22:10
    Temat: do posiadaczy włoskich motocykli pytanko
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    krystalizuje się mi obraz mojego kolejnego moto - chciałbym postawić na coś
    z tego asortymentu:
    - cagiva v-raptor
    - aprillia falco lub tuono ew futura
    chyba że coś z rodziny ducati - 750 , albo st4
    jeżeli to ma znaczenie , mam możliwość wyszukania i sprowadzenia sprzeta z
    włoch - chodzi mi tylko o potwierdzenie bądż obalenie terorii o awaryjności,
    braku serwisu itp. najchętniej z pierwszej ręki

    pozdrawiam
    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana