  • Data: 2009-01-14 14:41:04
    Temat: Re: ubrania g-rider
    Od: dziuniek <beawawa@_NOSPAM_onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Kupilem w koncu 2006 roku badz w styczniu 2007 komplet ze wstawkami z
    nubuku tej marki i powiem ,ze zakup super bo jezdze ostro i czesto i nie
    raz w deszczu jechalem i zawsze sucho wracalem.Jedyny minus to kieszen
    wewnetrzna wyrwal mi sie suwak,ale za laduje tam wielki portwel z
    dokumentami to wlasciwie moja wina.Polecam z czystym sumieniem acha moj
    syn tez ma kurtke bo go nakrecilem na te marke taka z sympatexem i nie
    jeczy ze cos nie tak,wiec chyba tez zadowolony