    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: upgrade Xeon E5-1620 v3
    Date: Mon, 29 May 2023 20:09:01 +0100

    in <news:c3c07732-b72f-423c-9d81-c9c7ba92fdeen@googlegr
    oups.com>
    user ptoki (ptoki) pisze tak:

    > Gutgut.
    > Ale cos podejrzanie duzo masz tych klatek na tym xeonie.
    > Robisz tam jakis rescaling?

    Ty ja się, aż tak nie znam ;)

    Mam wideo z sylwestra, 1080p, czarne niebo, 17ooo bitrate, kilka minut
    a waży 200MB. Nie chcę czarnego nieba w 17ooo bitrate, chcę fajerwerki
    w wystarczy 7ooo. Zjeżdzam suwakiem na constant quality 26 i mam plik o
    wadze 50MB. Jest cool.

    > A to nie wiem. Moze byc tak ze onie sie nie lubia bo jedna jest
    > workstationowa a druga gamerska. Sterowniki moga sie gryzc albo
    > sama nvidia robi pod gorke zeby ludki nie mieli za dobrze albo za
    > tanio. Dlugi temat.
    >
    > ta gt1030 to ci potrzebna do grania?

    Nie, ja w ogóle nie gram. Nie mam w Anglii żadnego monitora
    z Display Port ani z VGA więc kartę gt1030 wsadzam żeby coś w ogóle
    widzieć na telewizorze z hdmi. Nie chce pulpitu zdalnego.

    Ja już stary i ślepy. Musze mieć wielki ekran ;)

    Bardzo mmnie ten temat interesuje bo wiem, że można mieć dwie różne
    karty obecne w systemie i działające np HD 4600 i gt1030

    > Sterowniki i kodeki.
    > Niestety taki urok obrabiania video grafikami. Trza sie narzezbic
    > aby dzialajacy sensownie zestaw oprogramowania zebrac.
    >
    > Ale tych klatek masz podejrzanie duzo w fullhd.
    > te 70 to na xeonie bylo? i rekoding do mniejszego bitrate czy
    > rowniez skalowanie?

    skalowanie nie.

    Nou ale to chyba ta karta NVIDIA Quadro M4000 robi te 130 klatek
    bo wybieram H264 NVENC

    https://ibb.co/2t69Xkb
    https://ibb.co/4sRjTn3

    --
    Piter

    Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos