-
X-Received: by 2002:a25:4503:: with SMTP id s3mr10696762yba.99.1565290776499; Thu, 08
Aug 2019 11:59:36 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:4503:: with SMTP id s3mr10696762yba.99.1565290776499; Thu, 08
Aug 2019 11:59:36 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.
de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds
-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!b26n
o1153220qtq.0!news-out.google.com!e17ni2987qtg.1!nntp.google.com!b26no1153215qt
q.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 8 Aug 2019 11:59:36 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5d4c5efc$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.223.252;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 46.112.223.252
References: <5d4c1ad9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4c339a$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5d4c5efc$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Thu, 08 Aug 2019 18:59:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3092
X-Received-Body-CRC: 341363807
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661084
[ ukryj nagłówki ]Powiadam wam ze z tylu najprawdoodobniej nie ma lozyska igielkowego w belce. Amen.
Jak moga sie tylne kola ustawic zeby zbieznosc sie w nich robila jak to jesli nowe i
nie popsute to tak jak prawie os tylna w wozie drabiniastym. W takim ukladzie sens
ustawiania zbieznosci jest mniej wiecej taki ustawianie zbieznosci kol na osi w
wagonie kolejowym. Sa samochody w ktorych ustawia sie geometrie w tylnych kolach. Ale
to samochody o niezaleznym zawieszeniu kol tylnych. W 126p ustawialo sie zbieznosc
tylnych kol na przyklad. W przykladzie z tematu w ktorym statycznie roznica w
pomiarze z jednej i z drugiej strony wynoszaca 10 centymetrow wskazuje na zrobienie
pomiaru zlym przyrzadem bo kierownica jest prosto i auto nie sciaga, tyle wyczytalem
z opisu. Do tego przy wymianie wahacza zeby bardzo popsula sie zbieznosc to wahacz
musialby byc nie od tego modelu. A pytacz napisal ze zregenerowal czyli wymienil
sworznia i gumy. Przy tolerancjach z jakimi sa robione samochody nie mialo to wplywu
na znaczace popsucie sie zbieznosci. Ty zamiast czytac co napisal wymyslasz sobie
dziwne scenariusze. W tym konkretnym samochodzie trzeba przyjrzec sie belce i
lozyskowaniu tylnych wahaczy a zbieznosc z przodu sprawdzic przyrzadem gwarantujacym
poprawnosc pomiaru. Moze to byc przejazd przez plyty do sprawdzania zbieznosci na
stacji diagnostycznej robiacej przeglady. Z ciekawosci sprawdzilem jaki jest typ
zawieszenia w samochodach z tematu. Google powiedzialo ze belka z pojedynczym
wahaczem i drazkami skretnymi. Nie wymyslaj dalej bo widac ze nie masz pojecia.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.19 20:59 Budzik
- 08.08.19 21:32 Zenek Kapelinder
- 09.08.19 17:11 J.F.
- 09.08.19 17:46 ToMasz
- 09.08.19 19:58 Budzik
- 09.08.19 20:21 Zenek Kapelinder
- 10.08.19 13:53 ToMasz
- 10.08.19 16:59 Budzik
- 14.08.19 14:04 Kamil 'Model
- 14.08.19 18:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=