    From: Iglo <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uszczelniacz chlodnic
    Date: Sun, 14 Mar 2010 06:18:05 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 02:13:05 +0100, pdwhc napisał(a):

    > i teraz pytanie odnosnie uszczelniaczy. podobno sa dwa rodzaje. jedne to
    > jakis granulat czy inny syf staly, a drugie plynne. interesuje mnie
    > tylko opcja druga. znalazlem uszczelniacz firmy wurth. zastanawiam sie
    > czy moge sobie narobic kuku tym swinstwem ? czy jest to srodek na
    > zasadzie ze moze pomoc a nie musi ale szkody nie zrobi ? a moze ktos ma
    > jakis inny pomysl bo juz mnie szlag trafia powoli.

    W DU Tico miałem wyciek z chłodnicy, widoczne miejsce, zielony zaciek. Za
    radą mechanika (..jak nie pomoże i tak chłodnica do wymiany..) został
    nasypany jakiś środek w proszku zgodnie z instrukcją. Pomogło,płynu
    przestało ubywać, nie zaobserwowałem przegrzewania się silnika itp.
    Pewnie przy nowszym samochodzie bym nie eksperymentował,ale ticolot to
    przełknął bez mrugnięcia.