-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: vauxhall - dlaczego tak?
Date: Sun, 16 May 2010 13:09:54 +0200
Organization: -
Lines: 40
Message-ID: <4...@4...com>
References: <hsmiqt$1v5$1@news.dialog.net.pl> <4beedc32$1@news.home.net.pl>
<hsmudj$8ek$1@news.dialog.net.pl>
<c...@4...com>
<hsn3n9$bda$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274008188 16843 82.143.187.50 (16 May 2010 11:09:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 16 May 2010 11:09:48 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280681
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 15 May 2010 23:29:25 +0200, Irek N. wrote:
>> Najwazniejsze ze nazwa znaczyla cos dla klientow :-)
>
>Po prostu nie wierzę że asymilowali nazwę tylko dlatego, bo była
>osadzona w branży motoryzacyjnej.
>Znaczy co... Jag czy Aston-M były za drogie?
Mogly nie byc na sprzedaz.
Ewentualnie mialy ugruntowana pozycje samochodu luksusowego,
wiec z jednej strony - klient sie nie interesowal, a z drugiej -
szkoda marnowac.
A poki nie mialy klopotow to mogly byc za drogie.
>Skoro tak, to kupno taniej
>(a więc zapewne marnej) marki Vauxhall było sensowne? Aż poszukam
>jakiegoś vauxhalla z okresu poprzedzającego przejęcie, ciekawe czy
>znajdę i czy licznik wyprodukowanych sztuk będzie choć 4-ro cyfrowy ;)
Masz na tacy
http://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_Motors
Oni to przejeli w 1925 i ciagle rozwijali. Marka byla znana .. a w
powojennych latach Opel mogl sie bardzo zle kojarzyc.
>Chyba żaden inny koncern takiego numeru nie zrobił.
Popatrz lepiej ile oni tych marek w ogole maja.
Co za sens produkowac to samo auto pod kilkoma nazwami ?
A jednak VW robi to samo.
Byc moze ma to jednak sens - ta sama konstrukcja w kilku roznych
blachach, i jak sie komus golf nie spodoba, to moze seat nie wzbudzi
odrazy.
A jeszcze skojarzenie marki - powazny dyrektor nie bedzie jezdzil
samochodem dla ludu. Moze jezdzic Audi :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.10 22:25 Rabbit McCroolick
- 16.05.10 22:32 Irek N.
- 16.05.10 23:14 J.F.
- 16.05.10 23:45 Rabbit McCroolick
- 17.05.10 00:46 Jackare
- 25.05.10 01:06 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=