-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: vectra c 3.0 v6 cdti
Date: Wed, 20 Aug 2014 23:55:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <lt35vt$clp$1@node1.news.atman.pl>
References: <lt0a5c$19qa$1@adenine.netfront.net> <lt0foj$h9r$1@node1.news.atman.pl>
<lt1f8k$23oh$1@adenine.netfront.net>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1408572221 12985 77.252.249.9 (20 Aug 2014 22:03:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Aug 2014 22:03:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lt1f8k$23oh$1@adenine.netfront.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542159
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-08-20 08:29, K pisze:
>>> zastanawiam sie nad kupnem w uk, ale naczytalem sie ze te silniki to
>>> jakis wynalazek isuzu w ktorym po 200tys km, wypalaja sie tloki.
>>> prawda li to? jesli nie, to tam jest pasek, czy lancuch.
>> Nie tłoki, tylko cylindry, nie wypalają, tylko opadają, i nie po 200
>> tylko jak się trafi to i po 50...
> czyli chujnia i nie warto sie ladowac. sa jakies specjalne okolicznosci
> ktore temu sprzyjaja, ktos to w ogole naprawia, czy po takiej akcji to
> juz tylko smietnik?
Technicznie nic nie stoi na przeszkodzie, by to naprawiać. Ale sensu
ekonomicznego to nie ma żadnego, zwłaszcza że trzeba do tego rodziabać
silnik do gołego, a konstrukcja jest taka jaka jest, i ze względu na
różnice rozszerzalności cieplnej dwóch materiałów (cylinder i blok) -
zawsze zjawisko występuje i wraca, a nie ma mechanicznie za bardzo
gdzie/jak/o co/ "złapać" cylindra by nie objeżdzał z czasem w dół.
Zobacz ile leży porzuconych/za grosze saabów z 3.0tid (to jest ten sam
silnik, ale w saabie był popularniejszą opcją, w vectrze raczej 1.9 szło
głównie, to więcej widać co 3.0v6 zdziałał na rynku).
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.14 01:00 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- malowanie samochodu
- News from Poland
- Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- Co to za kabelek się dynda?
- czarny punkt - Małdyty
- Protesters attempt to storm Tesla's factory in Germany
- przydałaby się grupa o wszystkim
- Rowerzyści! Co się z wami dzieje?!
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
Najnowsze wątki
- 2024-06-10 wyobrazcie sobie ze
- 2024-06-10 malowanie samochodu
- 2024-06-10 News from Poland
- 2024-06-10 Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-06-09 Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
- 2024-06-11 Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-11 Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-09 Miernik szybkości netu
- 2024-06-11 Panele PV w pionie (prawie).
- 2024-06-11 czy ta grupa żyje?
- 2024-06-11 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=