  • Data: 2020-09-09 23:29:43
    Temat: Re: virgin - juz nie virgin?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-08 o 08:51, J.F. pisze:
    [...]
    > Wyswietlania nie ma, ale system chyba wie ... hm, choc faktycznie -
    > gdzie to zobaczyc ?
    > Samochod mi czasem wyswietla "Play (Orange)", na wakacjach tez jakos
    > widziale ze przez Orange, a teraz nie widze :-)

    Ktoś podjął temat że to w sumie nieistotne, skoro masz dostęp w ramach
    usługi.

    > Niezaleznie od tego jest jednak ciekawe, ze dawniej kolega mial cala
    > liste sieci do wyboru, a teraz Play znikl.
    > Jakas zdalna aktualizacja karty SIM ?

    Raczej wina systemu/telefonu lub rzeczywisty brak operatora w lokacji.
    Nie mniej często trzeba kilka razy odświeżyć listę, żeby się ukazała
    cała. Potrzebna jest też wiedza, do której można się podłączyć i czy
    nasz operator nie wymaga czasem specjalnego dostepu (telefon na
    infolinię, żeby przyznali) jakiś czas temu Play teoretycznie pozwalał
    się łączyć z Orange ale trzeba było to specjalnie aktywować u operatora.

    > Chyba ze ... jest akurat w miejscu, gdzie Play nie ma zasiegu, wiec go
    > nie pokazuje, a reszte tak.

    J/w.

    > Dla kienta VM cos sie w ogole zmienilo ?
    > Dawniej byli podpieci pod Play ... chyba z calym dobrodziejstwem
    > roamingow.
    > Czy VM mial wlasne umowy ... ktore wlasnie teraz ulegaja zmianie ?

    Jak pisałem, umowy ulegają zmianie średnio raz na kwartał a operator nie
    ma obowiązku informowania o zmianach, ważne żeby był zasięg w ramach umowy.

    P.S.

    Empatyczne BTW... https://tiny.pl/7j15n

    Może zainstaluj jakiś program, skoro to choroba? Nie umiem tego czytać
    ze spacją :/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>