  • Data: 2020-09-17 01:41:43
    Temat: Re: virtual machine network services driver
    Od: pioruns <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/09/2020 22:59, 1634Racine wrote:

    > z czym to jest zwiazane to widze chocby na screenach, bebe :) moze zle
    > zadalem
    > pytanie... Chodzi mi o to, czy napis (jego druga czesc) na pierwszym
    > screenie oznacza *tylko* *tyle* , ze mozna zainstal. goscia np. na jakiejs
    > maszynce do wirtualizacji innego sys. i bedzie mial siec, ale poki go nie
    > ma, to karta wifi hosta chodzi na swoim zainstal. sterowniku i na niczym
    > innym, i pracuje standardowo. Pytam, bo (chyba) dopiero teraz widze przy
    > nazwie karty
    > to cos --> "virtual machine network services driver" i na drugim screenie
> [...]

    Ta, skoro jest to standardowy sterownik z 2011 roku czy któregoś tam, no
    to zakładam, że jest to standardowa procedura Intel/Microsoft i masz
    takie coś instalowane przy okazji instalowania sterownika do WiFi,
    możesz niby mieć drugi IP podczas pracy z kompatybilną z tym maszyną
    wirtualną. A więc nic nadzwyczajnego :)

    --
    pozdrawiam, pioruns