  • 1. Data: 2020-09-14 15:43:12
    Temat: virtual machine network services driver
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    xp,
    dla karty wifi zainstal. jest standardowy sterownik i tylko taki.
    ale: skad i dlaczego "virtual machine network services driver"? -->
    https://i.imgur.com/9ZtbgKn.png
    (jest tez tak --> https://i.imgur.com/Ve57zg9.png)

  • 2. Data: 2020-09-16 20:07:32
    Temat: Re: virtual machine network services driver
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 14/09/2020 14:43, 1634Racine wrote:
> [...]
    > dla karty wifi zainstal. jest standardowy sterownik i tylko taki.
    > ale:  skad i dlaczego "virtual machine network services driver"? -->

    Standardowy czyli czyj? Intela, Microsoftu..? Zobacz do Device Manager
    czyj to sterownik, podpisany czy nie?

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2020-09-16 21:46:32
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    pioruns w news:rjtk94$saq$1$pioruns@news.chmurka.net

    https://i.imgur.com/QKXVvY6.png

  • 4. Data: 2020-09-16 23:23:30
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 16/09/2020 20:46, 1634Racine wrote:
    > pioruns w news:rjtk94$saq$1$pioruns@news.chmurka.net

    Z wyszukiwarki:
    https://www.microsoft.com/en-us/download/details.asp
    x?id=2863

    Cytat:
    "The Virtual Machine Network Driver allows the Device emulator's OS (or
    even the Virtual PC OS, as the case may be) to emulate its own network
    connection. Because the physical network interface on the host machine
    is now "virtualized," you have a way to get two IP Addresses - one for
    the host PC, and one for the operating system that is running within the
    Device Emulator (or Virtual PC). "

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 5. Data: 2020-09-16 23:59:03
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    pioruns w news:rjtvoj$3sm$1$pioruns@news.chmurka.net
> [...]
    > is now "virtualized," you have a way to get two IP Addresses - one for
    > the host PC, and one for the operating system that is running within the

    z czym to jest zwiazane to widze chocby na screenach, bebe :) moze zle
    zadalem
    pytanie... Chodzi mi o to, czy napis (jego druga czesc) na pierwszym
    screenie oznacza *tylko* *tyle* , ze mozna zainstal. goscia np. na jakiejs
    maszynce do wirtualizacji innego sys. i bedzie mial siec, ale poki go nie
    ma, to karta wifi hosta chodzi na swoim zainstal. sterowniku i na niczym
    innym, i pracuje standardowo. Pytam, bo (chyba) dopiero teraz widze przy
    nazwie karty
    to cos --> "virtual machine network services driver" i na drugim screenie
    tez "jakby" pierwszy raz widze to "cos" :)

  • 6. Data: 2020-09-17 01:41:43
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 16/09/2020 22:59, 1634Racine wrote:

> [...]
    > to cos --> "virtual machine network services driver" i na drugim screenie
    > tez "jakby" pierwszy raz widze to "cos" :)

    Ta, skoro jest to standardowy sterownik z 2011 roku czy któregoś tam, no
    to zakładam, że jest to standardowa procedura Intel/Microsoft i masz
    takie coś instalowane przy okazji instalowania sterownika do WiFi,
    możesz niby mieć drugi IP podczas pracy z kompatybilną z tym maszyną
    wirtualną. A więc nic nadzwyczajnego :)

    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 7. Data: 2020-09-17 10:10:15
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    pioruns w news:rju7rn$93i$1$pioruns@news.chmurka.net
> [...]
    > takie coś instalowane przy okazji instalowania sterownika do WiFi,
    > możesz niby mieć drugi IP podczas pracy z kompatybilną z tym maszyną

    ok.