  • Data: 2015-04-13 11:24:23
    Temat: Re: w końcu
    Od: "Hinek" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A mnie zastanawia jak ma się do bezpieczeństwa stawianie znaków drogowych
    po środku jezdni? To ma służyć niby "uspokojeniu ruchu"...Mini wysepka w
    osi jezdni ze stojącym na niej znakiem nakazującym mijanie jej z prawej
    strony jest wyjątkowo bezpieczną rzeczą, szczególnie w nocy i przy
    złej widoczności :/ Warto zwrócić uwagę jak często są zdemolowane te
    znaki! Ciężarówka pewnie po czymś taki pojedzie dalej, osobowy się
    rozwali a motocyklistę zabiorą w worku. Dla mnie jest to paranoją, że robi
    się
    coś takiego - a z drugiej strony wycina się drzewa. Warto też zauważyć, że
    jest u nas moda na głębokie rowy przydrożne - równie niebezpieczne jak
    drzewa. Jakoś nie słyszę nawoływania do ich zasypywania.

    --
    Hinek