  • Data: 2015-04-14 20:45:08
    Temat: Re: w końcu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    > pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?

    Usunałbym wszystko co stoi BO TAK i nie ma innej funkcji.

    Czy drzewa przy drodze mają dziś jakąs funkcję?
    Bo ze kiedys miały to wiemy - osłaniały asfalt przed przegrzaniem, bo ten
    sie rozpływął, obnizały temperature w samochodach bo dawały cien.
    A dzis - technologia taka, ze z asfaltem nie ma problemu, samochody coraz
    czesciej maja klimatyzację.

    Wiec wybieram bezpieczenstwo nad przyzwyczajenie ze sa bo zawsze były.