eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyw końcuRe: w końcu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 22 Apr 2015 10:22:10 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: w końcu
    In-Reply-To: <w198yht675su$.kz7gq44tdg9n$.dlg@40tude.net>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1504221020240.3580@quad>
    References: <mgfhgu$fl4$1@usenet.news.interia.pl> <mgfsj7$9s9$1@srv.chmurka.net>
    <mgfv00$cen$4@node2.news.atman.pl> <mgga8v$p9s$1@node2.news.atman.pl>
    <mggeft$tnt$1@node2.news.atman.pl> <mgighk$4kj$1@node2.news.atman.pl>
    <mgiopf$r6i$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <mgjkef$9e1$1@dont-email.me> <mgjp36$eje$1@node2.news.atman.pl>
    <mgjq11$1ef$1@dont-email.me>
    <lbfe7kkek2ga$.1ol1ast36kc18$.dlg@40tude.net>
    <mgjv91$mjk$1@dont-email.me> <w198yht675su$.kz7gq44tdg9n$.dlg@40tude.net>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 21
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1429691358 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27524 83.15.167.123:63430
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560719
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 15 Apr 2015, Tomasz Pyra wrote:

    > Dnia Tue, 14 Apr 2015 21:02:25 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    >
    >> to niestety oznacza, że samochód ma wzmocnienia w konkretnym miejscu.
    >> nie wierzę, że statystycznie smaochód jest trafiany w to samo miejsce z
    >> dokładnością do centymetra :)
    >
    > Nie sądzę żeby miało się dobrze zachowywać tylko trafione co do centymetra.
    > Bo jakoś nowoczesne auta mają różne wypadki i działają całkiem dobrze.
    >
    > Zawsze należy założyć że auta będą robione pod test, ale jeśli te kryteria
    > mają sens, to jest to ok.
    > A żeby utrudnić robienie zbyt sztywnych aut które dobrze zadziałają tylko
    > przy konkretnym offsecie, jest teraz nowy test - pełna szerokość w
    > nieodkształcającą się ścianę przy 50km/h.

    Ale ten test musiałby być uzupełniony o wersję "z odchyleniem
    co 10 stopni". Znaczy kąta uderzenia w ścianę.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: