    Subject: Re: walcowanie stalówki 10mm
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: A S <a...@e...pl>
    Date: Fri, 31 Jan 2020 18:25:50 +0100

    W dniu 2020-01-31 o 15:21, piachoo pisze:
    > Cześć
    > mam dla klienta zbudować huśtawkę, która będzie ukazywać transfer energii bujania z
    jednego siedziska na drugie. Z przyczyn mi nieznanych klient uparł się, że mają to
    być dwa siedziska na tej samej linie rozpiętej między podporami. Płaszczyzny bujania
    równoległe. Ponieważ ma to być do użytku publicznego, nie chciałbym żeby ktoś z tego
    zleciał.

    Moze zgodzi sie na dwie zwykłe tej samej długosci zawieszone na jednej
    belce. Sprzężenie można zrealizowac linką/gumą łącząca hustawki.
    Linkę tą należałoby móc przesuwać wyżej/niżej, regulując stopien
    sprzężenia.
    --
    A S