  • Data: 2021-09-02 15:47:25
    Temat: Re: whatsup chce hasło do odblokowania?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2021 o 11:35, J.F pisze:

    > Jak widac - pozwala.
    > Tylko przy tym pozwalaniu nie wiadomo czemu chce haslo do odblokowania
    > ekranu.

    Nobo blokowanie ekranu jest również zabezpieczeniem, przed
    nieautoryzowanym dostępem. Kurwa, ludzie to jednak kretyni.

    Wystarczy, że zostawisz gdzieś telefon odblokowany, to do Łatsapa idzie
    się dostać osobie niepowołanej. Jeśli ta osoba niepowołana, będzie
    chciała się dostać do weba to też sobie wlezie. Zabezpieczenie jest po
    to, żeby niepowołane nie wlazło.

    > Od pewnego czasu jakby wieksze :-)

    Zawsze miał największe. Wymyśliło go CIA (takie amerykańskie KGB) :)

    > Ale ma tez zalety.

    Żadnych. Reklama spowodowała to, że lajkoniki się rzuciły na używanie i
    stał się popularny. Tak samo jak papier do dupy...a inna cześć świata,
    zamiast wcierać gówno papierem w skórę, to myje dupę :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>