  • 1. Data: 2021-08-30 09:32:15
    Temat: whatsup chce hasło do odblokowania?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    po aktualizacji (wymuszonej) whatsup web chce hasło do odblokowania
    ekranu?

    po ch. im to hasło?

    https://ibb.co/nswcn9R

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2021-08-31 13:41:06
    Temat: Re: whatsup chce hasło do odblokowania?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Aug 2021 08:32:15 +0100, PiteR wrote:
    > po aktualizacji (wymuszonej) whatsup web chce hasło do odblokowania
    > ekranu?
    >
    > po ch. im to hasło?
    >
    > https://ibb.co/nswcn9R

    Czy na pewno im?

    Bo tak mi sie wydaje, ze Android przechowuje hasla zaszyfrowane np
    pinem do odblokowywania. Niektore - np hasla do polaczen VPN.

    A czy whatsup tylko korzysta z jakiegos androidowego mechanizmu,
    czy chce sie dobrac do twoich hasel ... ktoz to wie :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-09-01 01:38:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.08.2021 o 13:41, J.F pisze:

    > Czy na pewno im?
    >
    > Bo tak mi sie wydaje, ze Android przechowuje hasla zaszyfrowane np
    > pinem do odblokowywania. Niektore - np hasla do polaczen VPN.

    Nie. Łatsap nie pozwala na nieautoryzowany dostęp z wielu urządzeń. Ma
    być tylko jedno i chuj na dodatek ma to być jeden telefon. Tylko jeden.

    > A czy whatsup tylko korzysta z jakiegos androidowego mechanizmu,
    > czy chce sie dobrac do twoich hasel ... ktoz to wie :-)

    Łatsap to zuo. Zawsze i od zawsze :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2021-09-02 11:35:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Sep 2021 01:38:37 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie. Łatsap nie pozwala na nieautoryzowany dostęp z wielu urządzeń. Ma
    > być tylko jedno i chuj na dodatek ma to być jeden telefon. Tylko jeden.

    Jak widac - pozwala.
    Tylko przy tym pozwalaniu nie wiadomo czemu chce haslo do odblokowania
    ekranu.

    > Łatsap to zuo. Zawsze i od zawsze :)

    Od pewnego czasu jakby wieksze :-)

    Ale ma tez zalety.

    J.

  • 5. Data: 2021-09-02 11:35:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2021-09-02 15:47:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.09.2021 o 11:35, J.F pisze:

    > Jak widac - pozwala.
    > Tylko przy tym pozwalaniu nie wiadomo czemu chce haslo do odblokowania
    > ekranu.

    Nobo blokowanie ekranu jest również zabezpieczeniem, przed
    nieautoryzowanym dostępem. Kurwa, ludzie to jednak kretyni.

    Wystarczy, że zostawisz gdzieś telefon odblokowany, to do Łatsapa idzie
    się dostać osobie niepowołanej. Jeśli ta osoba niepowołana, będzie
    chciała się dostać do weba to też sobie wlezie. Zabezpieczenie jest po
    to, żeby niepowołane nie wlazło.

    > Od pewnego czasu jakby wieksze :-)

    Zawsze miał największe. Wymyśliło go CIA (takie amerykańskie KGB) :)

    > Ale ma tez zalety.

    Żadnych. Reklama spowodowała to, że lajkoniki się rzuciły na używanie i
    stał się popularny. Tak samo jak papier do dupy...a inna cześć świata,
    zamiast wcierać gówno papierem w skórę, to myje dupę :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2021-09-02 17:14:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 15:47:25 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Nobo blokowanie ekranu jest również zabezpieczeniem, przed
    > nieautoryzowanym dostępem. Kurwa, ludzie to jednak kretyni.

    Gdybyz tylko tak bylo, jak napisales - to telefon jest zablokowany,
    wiec dostepu nie ma :-)

> [...]
    > się dostać osobie niepowołanej. Jeśli ta osoba niepowołana, będzie
    > chciała się dostać do weba to też sobie wlezie. Zabezpieczenie jest po

    Ma to jakis sens ... ale co Whatsup zrobi z tym haslem?

    Jest jakas funkcja w systemie "sprawdz poprawnosc PIN"?

    A tu jeszcze Wh informuje - "nie mozemy odczytac ani odsluchac twoich
    osobistych konwersacji, poniewaz sa w pelni szyfrowane"

    J.

  • 8. Data: 2021-09-02 18:18:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.09.2021 o 17:14, J.F pisze:

    > Gdybyz tylko tak bylo, jak napisales - to telefon jest zablokowany,
    > wiec dostepu nie ma :-)

    > Ma to jakis sens ... ale co Whatsup zrobi z tym haslem?

    To kurwa, wpisz złe do WEB i się kurwa, przekonasz, kurwa :)

    > Jest jakas funkcja w systemie "sprawdz poprawnosc PIN"?

    jw.

    > A tu jeszcze Wh informuje - "nie mozemy odczytac ani odsluchac twoich
    > osobistych konwersacji, poniewaz sa w pelni szyfrowane"

    Nono może oni nie ale Pinokio się chwalił ostatnio że majo czyjeś dane z
    Łatsapa, czyli chuj nie zabezpieczenie.

    Giertch zato gratulował Ajplowi, że ma dobre zabezpieczenia bo mu się
    Kaczyński nie włamał :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 9. Data: 2021-09-02 20:59:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 18:18:31 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > To kurwa, wpisz złe do WEB i się kurwa, przekonasz, kurwa :)

    > jw.

    Mnie wcale o pin nie prosi.

    > Nono może oni nie ale Pinokio się chwalił ostatnio że majo czyjeś dane z
    > Łatsapa, czyli chuj nie zabezpieczenie.

    A fachowcy mowili, ze nie wiadomo jak - moze ktos sam dal, moze
    telefon mu prokurator zabral niezabrzpiecznony.

    > Giertch zato gratulował Ajplowi, że ma dobre zabezpieczenia bo mu się
    > Kaczyński nie włamał :)

    No nie wiem - wiesc guglowa mowi, ze Apple tez dziurawy.
    Tylko trzeba wiedziec z kim rozmawiac.

    Moze Kaczynskiemu wcale tak nie zalezalo, a moze sie poklocil :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-09-03 07:33:14
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 02.09.2021 o 20:59, J.F pisze:

    > No nie wiem - wiesc guglowa mowi, ze Apple tez dziurawy.
    > Tylko trzeba wiedziec z kim rozmawiac.
    >
    > Moze Kaczynskiemu wcale tak nie zalezalo, a moze sie poklocil :-)

    https://faktopedia.pl/546524/Kiedy-w-pazdzierniku-20
    20-r-zatrzymano-Romana-Giertycha-zarekwirowano

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D