    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: whatsup chce hasło do odblokowania?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 2 Sep 2021 20:59:13 +0200

    On Thu, 2 Sep 2021 18:18:31 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > To kurwa, wpisz złe do WEB i się kurwa, przekonasz, kurwa :)

    > jw.

    Mnie wcale o pin nie prosi.

    > Nono może oni nie ale Pinokio się chwalił ostatnio że majo czyjeś dane z
    > Łatsapa, czyli chuj nie zabezpieczenie.

    A fachowcy mowili, ze nie wiadomo jak - moze ktos sam dal, moze
    telefon mu prokurator zabral niezabrzpiecznony.

    > Giertch zato gratulował Ajplowi, że ma dobre zabezpieczenia bo mu się
    > Kaczyński nie włamał :)

    No nie wiem - wiesc guglowa mowi, ze Apple tez dziurawy.
    Tylko trzeba wiedziec z kim rozmawiac.

    Moze Kaczynskiemu wcale tak nie zalezalo, a moze sie poklocil :-)

    J.