  • Data: 2024-01-31 09:56:49
    Temat: Re: wiatrak
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2024 o 12:05, Janusz pisze:

    > Przestań się ośmieszać, tak tu hula wiatr, a ciebie nikt nie zmusza do
    > czytania, więc swój wysryw wiesz gdzie sobie możesz wsadzić.

    Przypomniały mi się tępe prymitywy, twierdzące że robią prawidłowo,
    pisząc o polityce na grupę warszawską - albowiem w Warszawie znajduje
    się Sejm, a w Sejmie przecież zasiadają politycy, którzy polityką się
    zajmują.
    Cóż, tępy kutas zawsze pozostanie tępym, bezrozumnym kutasem, który
    nigdy nie zrozumie celowości powstania grup zajmujących się określoną
    tematyką.

    A tak swoją drogą, jak wybitnym intelektem trzeba dysponować, żeby
    oznajmiać komuś brak przymusu czytania materiałów niezwiązanych z
    tematyką grupy? No bo żeby stwierdzić, że coś jest związane lub
    niezwiązane z tematyką, to trzeba najpierw przeczytać. Inaczej się nie da.

    --
    -
    Akarm