  • Data: 2010-03-11 19:17:17
    Temat: Re: wkurzaj?ce sytuacje drogowe
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tylko pokazuje przeciwny punkt widzenia, niekoniecznie mój. ;-)
    > Niestety często irytujące sytuacje na drodze są prowokowane przez samych
    > "zirytowanych".

    ale ten punkt widzenia nie przewiduje widze mozliwosci ze ktos zaczyna
    wyprzedzanie i nie jest to samochod tuz zaraz naszym

    ;)

    Kiedys mialem podobna sytuacje. Na trasie Lubin - Wroclaw. Jade w kolumnie
    za ciagnikiem. Auto przedemna zaczyna wyprzedzanie. Jade zaraz za nim. Nagle
    okazuje sie, ze ciagnik zaczyna skret w lewo.

    Zderzenie doprowadza do upadku wyprzedzajacego samochodu do rowu z
    cysternami w Kawicach. Ja bylem tuz tuz za. Centymetry brakowaly abym
    podzielil los poprzedzajacego mnie auta.

    Cud, ze nie bylo ofiar smiertelnych.

    Winny? Kierowca ciagnika rolniczego.

    Icek