  • Data: 2010-03-11 11:33:24
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-11 10:13:59 +0100, Michał <m...@w...o2.pl> said:

    > Przyszło mi na myśl zrobienie mini-rankingu wkurzających sytuacji drogowych.
    >

    > 1. hamuję przed przejściem dla pieszych na którym już jest pieszy -
    > łysol z tyłu daje po klaksonie

    Włączasz awaryjne, zaciągasz ręczny, wyłączasz silnik, odpinasz pasy,
    wyciągasz kluczyk ze stacyjki i obchodzisz auto by sprawdzić przed
    jakim niebezpieczeństwem ostrzegał cię trąbiący.
    Można też podejść i zapytać go o przyczynę trąbienia.
    (ale trzeba umieć bić się albo spieprzać, jeśli tamten wyciągnie nóż ;-))

    > 2. dojeżdżam bez gazu do zamkniętego przejazdu kolejowego - na
    > wysokości 2 lub 1 kreski (100-50m) ktoś wyprzedza i daje po heblach

    I co? Boli cię to? Mnie nie. Zwłaszcza, jeśli to 50 czy 100 metrów.

    > 3. jadę w bezpiecznej odległości za tirem - ktoś się wpieprza, żeby mu
    > jechać niemal na zderzaku i później przez kilkanaście-kilkadziesiąt
    > kilometrów uparcie pracuje wycieraczkami i psika płynem, żeby coś
    > wiedzieć przez deszcz błota spod kół tira

    I ciebie drażni, że jedziesz w bezpiecznej odległości?
    Czy drażni cię, że on sobie wypsika ten płyn?
    Zawsze możesz zadzwonić na 112...

    > 4. podwójna ciągła z przerwą na lewoskręt do drogi do posesji
    > - sygnalizuję zamiar skrętu, dojeżdżam do środka jezdni, hamuję żeby
    > przepuścić nadjeżdżających z przeciwka, ruszam i... w ostatniej chwili
    > daję po heblach żeby nie zabić wyprzedzającego mnie z lewej (!)
    > motocyklisty

    Czyli nie potrafisz korzystać z lusterka.
    To cię słusznie drażni.

    --
    Bydlę