  • Data: 2010-03-12 21:48:54
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.03.2010 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
    > Użytkownik Samotnik s...@W...samotnik.art.pl ...

    > (jezeli, aczkolwiek itp.) to tak, ale rozumiem ze wtedy mowimy juz o
    > celowym spowodowaniu stłuczki?

    Ej no, nikt tutaj nie chce w nikogo walić. Przecież jeteśmy normalni,
    wpuszczamy ludzi i w nich nie walimy złośliwie. Chodzi o to, że jeden
    dresik z drugim jak poczytają Twoje teksty, to zaczną wymuszać na rondach,
    byle tylko ustawić się dupą do tego, na którym wymusili, a jak ten nie
    zdąży wyhamować, to z uśmiechem będą mówić, ze przecież to wina jego,
    bo walnął mu w dupę. Chcę ich od razu wyprowadzić z błędu.
    --
    Samotnik