  • Data: 2010-02-27 19:23:05
    Temat: Re: wpowiedzenie oc
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Feb 2010 19:04:50 +0100, Sebastian Biały wrote:
    >Ale ja nie chce u diabła tego pokazywac wysokiemu sadowi. Chce
    >zminimalizwoać do zera szarpanie się z ubezpieczycielem po sądach. Chce
    >ze 100% pewnoscia wypowiedzieć umowę. Mam gdzieś czy prawnik
    >ubezpieczyciela jest szwagrem dziadka tescia sędziego. To ma byc metoda
    >zamykająca jakiekolwiek próby kombinowania przez ubezpieczyciela.
    >Jakiekolwiek, nawet absurdalne jak "bo dostaliśmy pustą kopertę, Panie
    >sędzio".

    Nie ma takich.
    Chyba ze od razu po wypowiedzeniu pozwiesz ubezpieczyciela, zeby miec
    pisemnie zlozone do sadu oswiadczenie ze przeciez wypowiedziales.
    Po czym ubezpieczyciel o tym zapomni, z akt sadowych zniknie i znow
    masz problem.

    Wypowiedzenie na karcie pocztowej lub druku bezkopertowym ZPO, a
    dodatkowo wyslane dobrym faksem.

    No chyba ze masz wujka w odpowiednim urzedzie :-)

    Kolezanka glupia byla.

    J.