    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wstawienie dysku nvme do starego kompa
    Date: Fri, 25 Dec 2020 20:17:25 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 25 Dec 2020 13:53:57 GMT
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
    >in <news:kglbuf9at7mc4jijump32daokpmog7d35u@4ax.com>

    >win byłby 8.1 x64
    >
    >a plyta
    >
    >https://www.gigabyte.com/Motherboard/GA-Z77X-D3H-re
    v-10#ov
    >https://tinyurl.com/ya2o5edk

    UEFI jest, to pewnie wystartujesz system z NVME.

    >dysk mam taki
    >
    >https://tinyurl.com/y4sd3gfp

    Nie wiem czy zadziała, W8 unikam.
    Jeśli nie zadziała, to trzeba będzie wstrzyknąć sterownik do instalki ewentualnie
    obejść
    problem:

    - podłączasz do komputera dwa dyski, NVME i SATA
    - instalujesz win na sata
    - dodajesz sterownik NVME
    - klonujesz z SATA na NVME
    - odłączasz SATA i sprawdzasz, czy bootuje z NVME