  • Data: 2020-12-27 23:26:27
    Temat: Re: wstawienie dysku nvme do starego kompa
    Od: kriters <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.12.2020 o 12:46, PiteR pisze:
    > Jaka karta PCI Express? Jakie zasadzki na nas czekają?
    >
    > Nie musi być bootowalny.
    >
    > może taka?
    >
    > ORICO PSM2-X16 M.2 NVME to PCI-E 3.0 X16 Expansion Card High Speed
    > 32Gbps Drive-Free M-key PCI-Express Adapter Card for PCI-E NVME
    > Protocol M.2 SSD
    > https://banggood.app.link/hI1pBEUgvcb

    Ja po tygodniu walki uruchomiłem samsunga 970 na dosyć starej płycie i
    windows 7. Ale potem działało to na tyle
    niestabilnie że szybko kupiłem nową płytę. Już nawet nie pamiętam o co
    chodziło ale raz w tygodniu coś mi kompletnie
    padało i pół dnia się znowu męczyłem żeby to naprawić.

    Jak coś to mam kartę tego typu (nie w 100% identyczna):

    https://uk.banggood.com/JEYI-SK4-M_2-NVMe-Riser-Card
    -SSD-NGFF-TO-PCIE-X4-Adapter-M-Key-Interface-Card-Su
    pport-PCI-Express-3_0-X4-2230-2280-Size-p-1745133.ht
    ml

    Małe szanse żebym tego użył więc jak coś to oddam po cenie przesyłki.