-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pio
nier.net.pl!eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glorb.co
m!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: wykresy z hamowni - parametr "straty"
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <ksgo2b$i2p$1@mx1.internetia.pl>
Date: Mon, 22 Jul 2013 16:31:40 +0200
Message-ID: <utotaoul3pms.p1yiqhze980m$.dlg@40tude.net>
Lines: 19
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.90.70
X-Trace: 1374503500 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1266 83.11.90.70:53697
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498997
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 21 Jul 2013 15:21:02 +0200, BartekK napisał(a):
> To niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego w 99% znajdowanych wykresów z
> hamowni, tam gdzie jest pomiar "przed" i "po" jakimś tuningu - ten
> parametr się zmienia.
To jest dziwne - u mnie przy różnych kombinacjach przy silniku wykres mocy
oczywiście się zmieniał, ale strat nie.
No chyba że mówisz o różnicach rzędu błędu pomiarowego.
> Oraz druga zagadka - jak ten parametr jest wyznaczany?
Po wykonaniu właściwego pomiaru, mierzy czas hamowania rolek.
Wydaje mi się że jest wtedy wciśnięte sprzęgło.
W stosunku do czasu hamowania samych rolek wyznacza się ten parametr.
Potem dodaje się go do mocy zmierzonej na rolkach i daje to niby moc na
wale korbowym.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.13 01:08 tá´Ź
- 23.07.13 02:04 k...@g...com
- 23.07.13 08:48 Lewis
- 23.07.13 13:20 k...@g...com
- 23.07.13 18:42 BartekK
- 23.07.13 20:35 ddddddd
- 23.07.13 20:48 k...@g...com
- 23.07.13 21:05 masti
- 27.07.13 11:18 tá´Ź
- 27.07.13 11:20 tá´Ź
- 29.07.13 14:12 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=