-
X-Received: by 10.49.5.162 with SMTP id t2mr160040qet.24.1374537873421; Mon, 22 Jul
2013 17:04:33 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.5.162 with SMTP id t2mr160040qet.24.1374537873421; Mon, 22 Jul
2013 17:04:33 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!qx7no49924419
pbc.1!news-out.google.com!b2ni84830pby.1!nntp.google.com!cb17no37455qab.0!postn
ews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 22 Jul 2013 17:04:33 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <51edbb7f$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.78.176;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.126.78.176
References: <ksgo2b$i2p$1@mx1.internetia.pl>
<51ec18bb$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
<kshsek$5o2$1@mx1.internetia.pl>
<51edbb7f$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <1...@g...com>
Subject: Re: wykresy z hamowni - parametr "straty"
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 23 Jul 2013 00:04:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2499057
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 23 lipca 2013 01:08:47 UTC+2 użytkownik tá´ napisał:
> BartekK wrote:
>
>
>
> > Ale przeważnie, cokolwiek by nie było robione w aucie - na drugim
>
> > (po-tuningowym) wykresie jest on wyższy. Ale tak sobie myślę, czy
>
> > przypadkiem nie jest tutaj tak, że ktoś (by uzyskać wykresy
>
> > potwierdzające fikcyjny wzrost mocy) kliknie w konfiguracji/ustawieniach
>
> > hamowni jakiś parametr (zmieniający np tarcie/temperaturę czy cośtam), i
>
> > dzięki temu "wszystkie wykresy idą w górę" - i ten nieszczęsny Pstraty
>
> > też (choć nie powinien), ujawniając właśnie tą modyfikację?
>
>
>
> Jeśli przypną mocniej, to opory wyjdą wyższe, ale moc na kołach niższa,
>
> moc na silniku taka sama.
>
>
>
> Wielu nieuczciwych tunerów stosuje natomiast taki trick, że hamują auto
>
> przed tuningiem z włączoną klimą, a potem ją wyłączają -- to doda kilka
>
> KM, a i na wykresie strat może być pewnie widoczne. Zresztą da się
>
> oszukać na wiele sposobów, więc trzeba jechać po prostu do sprawdzonego
>
> tunera, choćby dlatego, że słabo zrobiony program może Ci z czasem zepsuć
>
> auto.
>
>
>
>
>
> > Czyli mierzymy "moc hamowania silnikiem" (napędzając go bezwładnościowo
>
> > z rolek hamowni)?
>
>
>
> Zdaje się, że to jest na luzie czy tam z wciśniętym sprzęgłem.
>
>
>
> > Trochę kiepsko i niedokładnie, bo wirujące częsci
>
> > napędu - też mają swoją energię do wytracenia, a nie tylko rolki z
>
> > zewnątrz (zwłaszcza że różne konstrukcje zupełnie dziwnie zachowują się
>
> > przy hamowaniu silnikiem, wcale niekoniecznie propocjonalnie do strat
>
> > mocy przy rozpędzaniu), to już pomiar "na luzie" oporów toczenia skrzyni
>
> > wydaje mi się sensowniejszy.
>
>
>
> To nie ma wielkiego znaczenia, bo opory jako takie nikogo specjalnie nie
>
> interesują. Typowa hamownia mierzy zasadniczo moc na kołach, potem
>
> straty, potem dodaje jedno do drugiego no i z tego wszystkiego wylicza
>
> tez moment. Więc błąd pomiaru strat znosi się z błędem pomiaru mocy.
>
>
>
> --
>
> ss??q s? ??u??ou??
Dodać jeszcze trzeba że te wszystkie poprawki w samochodach potrzebne są jak szankier
na chuju.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.13 08:48 Lewis
- 23.07.13 13:20 k...@g...com
- 23.07.13 18:42 BartekK
- 23.07.13 20:35 ddddddd
- 23.07.13 20:48 k...@g...com
- 23.07.13 21:05 masti
- 27.07.13 11:18 tá´Ź
- 27.07.13 11:20 tá´Ź
- 29.07.13 14:12 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- Dieta dla prątkowców
- Re: Leżakujące SSD gubią po roku dane
- Taką elektromobilność należy promować i wspomagać
- #motodziennik 356 - 3.0TDI wraca, Tesla z PRZYCISKAMI, Fiat 500 z ceną, OPŁATA DROGOWA od ELEKTRYKÓW
- DRL tylne
- tankuj na MOL
- konpederacki debil o fotelikach
- Elektryki to jednak smrody
- musimy kupować 25% elektryków czyli MILION samochodów co roku. Jak nie to będzie KARA ;[)
- i znowu JEBNIĘTE POMYSŁY wyznawców religii klimatycznej
- Piraci bezkarni, a zwykli ludzie płacą. Kto chce zarobić na polskich kierowcach?
- kumulacja
Najnowsze wątki
- 2025-12-07 Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- 2025-12-07 Giełdy samochodowe
- 2025-12-07 Proces Brauna rusza 2025-12-08. Jak zostanie uzasadnione wyłączenie jawności procesu Największego Gaśnicowego?
- 2025-12-07 Re: Najgorszy język programowania
- 2025-12-07 Najgorszy język programowania
- 2025-12-07 #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
- 2025-12-06 weto do ustawy o kryptowalutach
- 2025-12-06 Od nowego roku GOTÓWKA będzie jeszcze bardziej ATRAKCYJNA
- 2025-12-06 Ukraina jest bogata
- 2025-12-06 [OT] Kup!
- 2025-12-06 Laptop z miejscem na dwa dyski i 32 GiB DDR4
- 2025-12-05 podatek od marzeń
- 2025-12-05 Jewgienij Tkaczew czyli dobre imię Piłsudczykowskiej Sanacji trafi na wokandę? [Polska była państwem nazistowskim]
- 2025-12-05 Warszawa => Architekt rozwiązań (Workday) - Legal Systems <=
- 2025-12-05 Warszawa => Konsultant Microsoft Dynamics AX/365 SCM Consultant - Serv




Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?