  • Data: 2021-01-30 12:28:38
    Temat: Re: wylogowanie z web.whatsapp.com
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2021 o 12:04, r...@k...pl pisze:
    [...]

    > Nie, pokazuje dokładną odległość od ciebie. Wiem, bo sam sprawdzałem czy to
    > działa.

    Przecież to jest funkcja + :D Łomatko! Możesz to włączyć i wyłączyć i
    traktowane jest to jako "przywilej" a nie bug :>
    https://technogadzet.pl/telegram-udostepnia-lokaliza
    cje/

    Jprdl, jakie te usery gupie :/

    > W Telegramie coś takiego w ogóle nie istnieje nawet.

    I bardzo dobrze bo mega/giga lepsza jest apka na PC niż wersja webowa.
    Nie chodzi tylko o multimedia, które raz sciągnięte zostają na dysku ale
    też powiadomienia i inne sprawy (obsługa), które po zamknięciu
    przeglądarki nie działajo :(

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>