    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wysuń przenośny hdd usb3.0
    Date: Mon, 8 Nov 2021 15:10:03 +0100

    Oczywiście.
    Ja nie straciłem nigdy, Ty straciłeś parę razy...
    BTW w 99% używam TC, stosuję polecenie z menu TC "Eject" i czekam, aż ikona TC
    zewnętrznego nośnika zniknie.
    Zabawa jest jedynie przy czytnikach USB kart pamięci (zależnie co producent czytnika
    kart wymyślił), bo czasem system "wysuwa" kartę
    (co jest megawygodne gdy chcesz włożyć następną), a czasem wysuwa czytnik (i wówczas
    trzeba się babrać z wyjmowaniem i ponownym
    wkładaniem czytnika do USB).

    -----