eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia[z archiwum ą]czesc 10 › Re: [z archiwum ą]czesc 10
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: [z archiwum ą]czesc 10
    Date: Sat, 09 Jan 2010 09:49:56 +0100
    Organization: -
    Lines: 16
    Message-ID: <s...@4...com>
    References: <hi2dvg$n4$1@news.onet.pl> <hi2h9r$coc$1@inews.gazeta.pl>
    <hi2lhp$lp7$1@news.onet.pl> <hi38e4$b68$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1263026988 10911 82.143.187.50 (9 Jan 2010 08:49:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jan 2010 08:49:48 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:230218
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 07 Jan 2010 01:04:19 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
    >A w tekście zabrakło mi jeszcze jednego - ani słowa o benefitach jakie
    >spłyną na Klienta. Czyżby takowych nie było ;-)?

    ano, jak chwile pomyslec, to wszystko staje sie jasne.
    Skoro priorytet jest:

    >O tym, że efektywność Błękitnej Linii musi się poprawić, tak aby jak
    >największa liczba Klientów była przez Doradców obsługiwana, nikogo w
    >PKzK przekonywać nie trzeba.

    A kryterium czas rozmowy, to najlepiej klientowi powiedziec: sprawa
    zalatwiona, dziekuje. I nic nie zrobic, bo to czas kosztuje :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: