  • 21. Data: 2009-12-18 19:08:32
    Temat: Re: z drugiej strony [OT]
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > jako obywatel wolnego kraju mamy rożne sposoby (legalne) kształtowania i
    > wpływania na kształt prawa oraz sposoby jego wykonywania.
    >
    > Podstawowy problem to fakt że nam sie niechce.

    Mnie się po pierwsze nie chce, a po drugie nie robię tego, na czym choć
    trochę sie nie znam. A o prawie nie mam pojęcia.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 22. Data: 2009-12-18 20:36:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > dając służbom nadmierne uprawnienia i ograniczając kontrole sądów nad
    > tymi procedurami niszczymy to co mamy najcenniejszego, WOLNOŚĆ.
    > Zmieniamy nasze kraje w państwa policyjne.

    Społeczeństwo, które poświęca odrobinę wolności dla odrobiny
    bezpieczeństwa nie zasługuje ani na wolność, ani na bezpieczeństwo i
    utraci obie te rzeczy.

  • 23. Data: 2009-12-18 22:24:02
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Społeczeństwo, które poświęca odrobinę wolności dla odrobiny
    > bezpieczeństwa nie zasługuje ani na wolność, ani na bezpieczeństwo i
    > utraci obie te rzeczy.

    To nie jest przypadkiem cytat z kogoś?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 24. Data: 2009-12-18 23:02:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł W. pisze:

    > To nie jest przypadkiem cytat z kogoś?

    Jedna z wersji wypowiedzi Benjamina Franklina.

  • 25. Data: 2009-12-19 17:04:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 22:24:02 +0000, "Paweł W." napisał(a):

    > To nie jest przypadkiem cytat z kogoś?

    Benjamin Franklin:
    They who would give up an essential liberty for temporary security, deserve
    neither liberty or security.

    Ale jak wspomniał Andrzej jest kilka wersji - w zależności od tego co komu
    pasuje akurat powiedzieć ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 26. Data: 2009-12-19 20:56:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > neither liberty or security.
    >
    > Ale jak wspomniał Andrzej jest kilka wersji - w zależności od tego co komu

    Ale generalnie sens jest ten sam...

  • 27. Data: 2009-12-19 21:12:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czarek wrote:

    > Mnie się po pierwsze nie chce, a po drugie nie robię tego, na czym
    > choć trochę sie nie znam. A o prawie nie mam pojęcia.

    ale możesz starać sie aby ktoś nie wprowadzał prawa które jest złe wg
    ciebie.

  • 28. Data: 2009-12-19 21:13:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bronek Kozicki wrote:
> [...]
    rist-plot-to-bomb-London-foiled-by-police-on-the-bea
    t.html

    > drugi powód do zakłopotania mam taki, że nie jestem zwolennikiem
    > demokracji. Ze względu na jej podatność na manipulację, co zostało
    > wykazane już na samym początku (np. przez Temistoklesa). Co jeszcze
    > bardziej komplikuje sprawy, manipulacja demokracją pomagała zbawiać
    > ale i niszczyć całe cywilizacje.

    tja pozostałe ustroje te problemy ucinają w zarodku, czasem kulką w głowę
    czasem sznurem...

  • 29. Data: 2009-12-19 21:31:04
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 19/12/2009 20:56, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale generalnie sens jest ten sam...

    "essential" tłumaczy się na "podstawowe", nie na "odrobinę" ...

    B.

  • 30. Data: 2009-12-19 21:33:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-19 22:13:50 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > tja pozostałe ustroje te problemy ucinają w zarodku, czasem kulką w
    > głowę czasem sznurem.

    I dla tego, żadna demokracja nie ma prawa walczyć kulką, albo sznurem.
    Bo przestaje być demokracją, tylko tyranią, a swoich przeciwników
    zaczyna nazywać terrorystami.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam