    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zablokowany ekran pinem
    Date: Wed, 13 Jan 2021 15:08:22 +0100

    Użytkownik "ydziO" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >I to jest właśnie maskowanie hasła. Losowo za każdym razem masz
    >wpisać inny
    >znak z hasła. A to jest po to, że jak byś miał na komputerze
    >keylogera, to
    >masz hasło jak na dłoni. Wymyślili więc maskowanie hasła. A jak byś
    >chciał
    >złożyć to hasło po zebraniu tych "kawałków", to wtedy też są reguły
    >zmiany
    >hasła narzucone przez bank, ktore spowodują że zmienisz hasło zanim
    >ktoś
    >złoży po tych wpisywanych 3 znakach twoje hasło.

    No wymyslili, ale skoro wymagaja tylko 3 znakow, to nie musze zadnych
    keyloggerow,
    losowo sobie sprobuje.

    >Wierzysz w to, że po kilku nieudanych próbach zgadywania, bank nie
    >zastosuje jakichś mechanizmów zabezpieczających to konto?

    Zablokuje, ale jakby sprobowac milion prob na rozne loginy, to juz by
    sie trafilo.
    Tylko jakis zmienny IP, aby bank nie zablokowal tego adresu, lub jakis
    publiczny IP - Plus, Orange ..

    No i tak moze sie zaloguje, ale na losowa osobe, wiec zysk niewielki
    ... a zaraz sie objawi kolejne zabezpieczenie - nieautoryzowana
    przegladarka/urzadzenie ...

    No i moge jeszcze zlosliwie blokowac ludziom konta ... niech sie bank
    przyzwyczai do czestego i latwego odblokowywania :-)

    J.