  • Data: 2021-01-22 18:21:02
    Temat: Re: zakupy po Brexicie - Farnell - coś się zmieniło?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2021 o 16:56, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak wygląda aktualnie sprawa zakupów w Aglii.
    > Chciałbym w Farnellu kupić części (wtyczki USB, produkcja chiny)
    > Jest jakaś jazda z cłami, VAT'ami i innymi?

    sprawdź co mają w wysyłce opisane albo jakim kurierem wysyłają. Na tą
    chwilę chyba więksi kurierzy jeżdżą, ale najlepiej sprawdzić na stronie
    - ja znalazłem tylko DHL które miało limit dla osób indywidualnych do
    1000euro (bez cła/vat itp), pozostałe mają chyba max 40 funtów
    (wysyłałem paczkę PL->UK)

    do każdej paczki trzeba wypełnić deklarację celną, ale to pewnie zrobi
    za ciebie Farnell, za to na firmę to chyba musisz jakieś podatki płacić
    niezależnie od kwoty

    Lukasz