    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 6 Jan 2021 06:41:25 -0800 (PST)
    Subject: Re: zapytanie o thready
    From: fir <p...@g...com>

    środa, 6 stycznia 2021 o 15:30:01 UTC+1 fir napisał(a):

> [...]
    > tylko na jednordzemiakach
    >
    > co do tego synchronizowania flafami tez nie jestem
    > pewien czy to jest zle, jak mowie zrobilem to i
    > raczej dzialalo choc nie robilem dokladnych
    > testow timerami itd - kwestia jest taka ze w tym
    > akurat kodzie o ktorym mowie mozna bylo zrobic na
    > lajcie tak by kazdy watek pisal do swojej flagi
    > a glowny tylko je czytal wiec nie bylo tak ze
    > jakies dwa pisaly do wspolnej flagi, nawet
    > jakby cos tam sie w czasie rozminelo o pare
    > mikrosekund miedzy watkami to tez nie robiloby
    > to problemu co najwyzej jeden poczekalby tego

    logicznie to raczej trzymalo sie kupy (to czyli synchrronizacja na sleepach i
    flagach) wiec i technicznie
    mogloby sie trzymac o ile te sleepy albo watki nie wykazywaly jakichs wewnetrznych
    nie znanych mi cech powodujacych ze cos tu jest nie tak

    co troche nawiazuje do starego watku na CLC gdzie pisalem jak pamietam uzytkownikowi
    AL ze mozna synchronizowac watki nawet bez atomikow (na podobnej zasadzie o ile
    pamietam tylko nawet w drobniejszej skali czasowej, obecnie troche nie pamietam
    tamtego przykladu)

    jesliby sie okazalao ze ta watki czy sleepy maja jakies cechy ktore powoduja ze sie
    nie sprawdzaja w tego typu kodzie to troche kiepsko bo fajnie by bylo jakby ludzie
    projektowali rzeczy na taki nazwijmy to "woluntarystyczny" sposob ;c