  • Data: 2009-08-14 19:33:26
    Temat: Re: zasilacze Tatarek - prosze o opinie
    Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bardzo - widziałem skutki spalenia środka takiego dziwadła i gdyby
    > tuż obok były jakieś śmieci, dużo kurzu, to mogło być nieciekawie.
    > Jasne, że to nie jest wybuch kuli ognia ale coś mogło się wydostać przez
    > szczeliny wentylacyjne.
    > Bezpieczniki w takich konstrukcjach na ogół masz na korytarzu, bo w
    > środku nie dali. Termik na uzwojeniach transformatora jest albo go nie
    > ma. Po prostu za grosz nie mam zaufania do zasilaczy, które są bardzo
    > gorące w czasie pracy a przy tym tandetnie wykonane.

    Jest jeszcze kwestia obudowy. Tworzywo powinno być chociaż samogasnące.
    Jak nie jest to może po stopieniu powstać kałuża płonącego tworzywa.
    Jest to znacznie lepsze niż kula ognia.
    Wiele osób sprzedających potencjalnie niebezpiecznie zasilacze nie zdaje
    sobie sprawy, że odpowiada za wszelkie szkody jakie spowodował wadliwy
    produkt przez cały okres jego użytkowania. Np. w przypadku pożaru
    towarzystwa ubezpieczeniowe z zasady szukają winnego, który może ich
    uwolnić od konieczności wypłaty odszkodowania.

    Paweł