eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo) › Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!feeder1.feed.usenet.
    farm!feed.usenet.farm!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-m
    edia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 4 Mar 2023 08:40:35 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.8.0
    Subject: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <63fa626f$0$19602$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <tting0$stk$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <63fd12a1$0$19600$65785112@news.neostrada.pl>
    <ttk4c5$stk$23$Shrek@news.chmurka.net>
    <63fe3768$0$9591$65785112@news.neostrada.pl>
    <ttldd8$fj9$15$Shrek@news.chmurka.net>
    <1mwrpg4fk13yi.1huke0tluqbu3$.dlg@40tude.net>
    <ttleia$fj9$16$Shrek@news.chmurka.net>
    <v...@4...net>
    <ttli6j$fj9$23$Shrek@news.chmurka.net>
    <4q5ro6l661yv$.y8ce0htmtmr8$.dlg@40tude.net>
    <ttmndg$fj9$38$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ttpe8d$no$1$Cav@news.chmurka.net>
    <640052a8$0$9597$65785112@news.neostrada.pl>
    <ttpnnj$6m3$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    In-Reply-To: <ttpnnj$6m3$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <6402f5f3$0$9588$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.161.19
    X-Trace: 1677915635 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 9588 31.61.161.19:25193
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2992
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2711554
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2023-03-02 o 09:45, Cavallino pisze:
    > W dniu 02-03-2023 o 08:39, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2023-03-02 o 07:03, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 01-03-2023 o 15:53, J.F pisze:
    >>>> On Wed, 1 Mar 2023 06:21:51 +0100, Shrek wrote:
    >>>
    >>>>>    Ogólnie takie małe ronda są do dupu - to konkretne nie służy nawet
    >>>>> "uspokojeniu" ruchu.
    >>>>
    >>>> IMO - małe nie są złe. Bo z załozenia na drodze o małym natężęniu
    >>>> ruchu.
    >>>>
    >>>> Złe są te duze, o dwóch czy więcej pasach na obwodzie, i duzym
    >>>> natężeniu, gdzie pasy trzeba zmieniac czesto.
    >>>
    >>> Co znaczy często?
    >>> I czy na przykład nie wjechało się złym pasem?
    >>
    >> W takim razie jedynym prawidłowym pasem jest prawy,
    >
    > Niby dlaczego?
    > Ta jedna dodatkowa zmiana pasa to to "często" o które pytałem?

    Ta jedna zmiana, to zmiana, na którą trzeba szczególnie uważać, aby ktoś
    "zza zakrętu" z pierwszeństwem nie wyjechał.

    > Jak ktoś nie potrafi zmieniać pasów, to lekarstwem jest odebranie mu PJ,
    > a nie szukanie problemów w rondach.

    Ale po co zmieniać dla samego zmieniania? W dodatku w trudnych
    warunkach? I nie chodzi o to, że ktoś nie umie, ale zwykle się trzeba
    zatrzymać, poobserwować, lepiej jechać prawym. Szybciej.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: