  • Data: 2009-07-08 07:24:24
    Temat: Re: złącze ogrodowe
    Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ pisze:

    > Jakoś tak dziwnie wyobraziłem sobie kosiarkę ucinającą wystający kabel i
    > złączkę ;) i stąd moje zdziwienie... wyobraźnia działa ;)))

    > Oczywiście nie przeczę, jednak odniosłem wrażenie (być może błędne?) że
    > autor chce rozwiązanie home-made. Stąd i propozycje jak rozwiązać w ten
    > sposób, aby nie "skosić" złącza, kabli, ani niczego innego... Natomiast
    > lampki chowane w grunt można jak ktoś ma większy budżet na to.

    dzięki za podpowiedź
    faktycznie w samochodach woda i błoto chlapie i złączom nic się nie
    dzieje, pewnie takie zastosuję.
    Co do rozwiązań home made, to po prostu zanim zacznę wymyślać na nowo
    koło wolę zapytać, bo może takie złącza albo całe lampy już ktoś
    produkuje i niepotrzebnie kombinuję.
    Znakiem tego znalazłem niszę na rynku lamp ogrodowych.
    potencjalnego producenta, proszę o dobrowolną wpłatę za pomysł. :)